موتورولا گوشی هوشمند موتو جی را 22 آبان معرفی خواهد کرد

گوشی موتورولا، Moto G در وب سایت این شرکت به نمایش گذاشته شده اما به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد به طور رسمی و کامل به معرفی این گوشی بپردازد. سایت جدیدی برای موتو جی در نظر گرفته شده که امروز از آن رونمایی شد.

0

آن‌طور که در این سایت عنوان شده در تاریخ 22 آبان موتو جی موتورولا معرفی خواهد شد، البته از ویدئوی منتشره بر روی سایت، نمی‌توان اطلاعات زیادی بدست آورد اما به نظر می‌رسد در رویدادی که در تاریخ یادشده برگزار خواهد شد، موتو جی در کانون توجهات قرار خواهد داشت.

از موتو جی به عنوان نسخه‌ ضعیف‌تر از موتو ایکس یاد می‌شود. آن‌طور که در تصاویر درز شده مشاهده می‌شود، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 720p بهره خواهد برد و در کنار این مشخصه مشخصه، پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی کوالکام، 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی، اندروید 4.3 نیز از جمله مشخصات آن خواهد بود. احتمال می‌رود دوربین پشتی این گوشی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 1.3 مگاپیکسل باشد.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.