از امروز می‌توانید آدرس شخصی خود را در گوگل پلاس داشته باشید

حتماً می‌دانید که شبکه اجتماعی فیس‌بوک امکان انتخاب آدرس پروفایل اختصاصی و دلخواه را برای کاربر فراهم کرده است. این قابلیت تا روز گذشته تنها برای افراد خاصی در گوگل پلاس فراهم نبود و به تازگی برای عموم کاربران آزاد شده است.

6

فارنت: حتماً می‌دانید که شبکه اجتماعی فیس‌بوک امکان انتخاب آدرس پروفایل اختصاصی و دلخواه را برای کاربر فراهم کرده است. این قابلیت تا روز گذشته تنها برای افراد خاصی در گوگل پلاس فراهم نبود و به تازگی برای عموم کاربران آزاد شده است.

Google-Plus-custom-URL

از امروز اگر پروفایل شما سه شرط گوگل را داشته باشد می‌توانید یک آدرس شخصی دلخواه داشته باشید. این سه شرط عبارتند از: حداقل 10 نفر دنبال‌کننده، 30 روز عمر پروفایل گوگل پلاس و همچنین یک تصویر پروفایل. البته لازم به ذکر است که نمی‌توانید هر آدرس دلخواهی را انتخاب کنید و تنها از گزینه‌های پیشنهادی گوگل قادر به تصمیم‌گیری هستید البته اگر در فضای مجازی به نام خاصی شناخته می‌شوید می‌توانید از گوگل درخواست آن نام را برای آدرس پروفایلتان کنید.

برای این کار نیازی به مراجعه به آدرس خاصی نیست چرا که گوگل اخیراً ایمیل‌هایی را برای این کار به کاربران جیمیل ارسال کرده است و کافیست آن را باز کرده و به لینک مورد نظر مراجعه کنید تا به صفحه انتخاب آدرس شخصی راهنمایی شوید. در نظر داشتن یک نکته دیگر نیز ضروری است و آن غیرقابل تغییر بودن آدرسی است که انتخاب می‌کنید.

آدرس‌های دلخواه گوگل پلاس به شکل google.com/+Username هستند و از این پس می‌توانید به جای آدرس‌های طولانی چندین رقمی از یک آدرس کوتاه و ساده برای لینک دادن به دوستانتان استفاده کنید.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, TheInternetDaily

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا متینی می‌گوید

    https://support.google.com/plus/answer/2676340?hl=en اینملینکشه استفاده بفرماییید

  2. آرتا می‌گوید

    ممنون از بابت راهنمایی خوبتون ، همه ادرس سایتهای دیگه رو میدادند تا اون سایتها این کار رو برای ما انجام بدند ، ممنون از اینکه با راهنمایی‌تون ما رو از سایتهای دیگه بی نیاز کردید و یک مطلب مهم رو آموزش دادید ممنونم

  3. پی اس دی کده می‌گوید

    اینی که خودش پیشنهاد میده کجا انتخاب شده میخوام اونو کم کنم بعد که پیشنهاد داد خودم درستش کنم.

  4. پی اس دی کده می‌گوید

    گوگل به من ادرس +psdkadeir رو پیشنهاد کرده ولی میگه باید یه چیزی اضافه اش کنی.خب ادرس سایت من اینه و نمیخوام چیزی اضافه اش کنم.چیکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      کاریش نمیشه کرد البته فعلا که این طوره

  5. ar30 می‌گوید

    مرسی ممنون ولی فقط واسه پروفایل رو ایمیل داد واسه تغییر ادرس شخصی واسه صفحات تویه پلاس باید چیکار کرد؟