تعداد فروش گوشی‌های سامسونگ بیشتر از مجموع فروش نوکیا، اپل و ال‌جی!

شکی نیست که سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید اما اگر می‌خواهید فاصله آن را با دیگر رقبا درک کنید سری به آمار فروش خیره‌کننده این کمپانی کره‌ای در مقایسه به دیگر شرکت‌ها بزنید.

0

فارنت: شکی نیست که سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید اما اگر می‌خواهید فاصله آن را با دیگر رقبا درک کنید سری به آمار فروش خیره‌کننده این کمپانی کره‌ای در مقایسه به دیگر شرکت‌ها بزنید.

Galaxy-Note-3-black

سامسونگ در حالی که روزانه رقم خیره‌کننده یک میلیون گوشی تلفن همراه را به فروش می‌رساند در سه ماهه گذشته توانسته با فروش 120 میلیون گوشی یعنی 28.7 کل فروش گوشی‌های دنیا از مجموع نوکیا، اپل و ال‌جی هم گوشی‌های بیشتری بفروشد. نسبت به سه‌ماهه مشابه سال گذشته سامسونگ موفق شده تا 2.3 درصد رشد داشته باشد و این رشد را مدیون گوشی‌های هوشمند پرچم‌داری مانند گلکسی نوت 3 و گلکسی اس 4 و همچنین اندرویدی‌های ارزان قیمتی مانند گلکسی یانگ است.

Samsung-sale-record

در مکان دوم نوکیا با 15.5 درصد سهم بازار و 64.6 میلیون دستگاه قرار دارد و پس از آن هم اپل، ال‌جی و هواوی به ترتیب با 8.1، 4.4 و 3.5 درصد سهم بازار یعنی 33.8، 18.3 و 14.6 میلیون دستگاه فروش قرار دارند. به علت فروش نه چندان جالب اچ‌تی‌سی و سونی نسبت به رقبا این دو کمپانی با سایر کمپانی‌های دنیا در دسته “دیگر کمپانی‌ها” قرار گرفته و 39.8 درصد باقیمانده را به خود اختصاص داده‌اند. با وجود تقاضای بیشتر کاربران نسبت به گوشی‌های ویندوزفونی لومیای نوکیا این شرکت نسبت به سال گذشته باز هم افت داشته است.

در کل فروش گوشی‌های تلفن همراه نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش یافته و از 390.4 میلیون دستگاه به 417.8 میلیون دستگاه رسیده است. کارشناسان اعتقاد دارند در ماه‌های آینده به دلیل تقاضا برای گوشی جدید اپل آیفون 5اس اوضاع برای این کمپانی بهتر نیز خواهد شد و جایگاه پنجمی هواوی نیز با وجود رقبایی مانند سونی و اچ‌تی‌سی جالب به نظر می‌رسد.


پایان مطلب/

Source: CNet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.