انتشار تصاویر جدید لومیا 929 پرچم‌دار جدید نوکیا و شایعات عرضه جهانی

پس از معرفی فبلت لومیا 1520 حالا نوکیا قصد دارد یک عضو جدید و پرچم‌دار 5 اینچی را به خانواده لومیا اضافه کند تا با سخت‌افزار قوی و آخرین نسخه ویندوزفون به جنگ اندرویدی‌ها برود.

4

فارنت: پس از معرفی فبلت لومیا 1520 حالا نوکیا قصد دارد یک عضو جدید و پرچم‌دار 5 اینچی را به خانواده لومیا اضافه کند تا با سخت‌افزار قوی و آخرین نسخه ویندوزفون به جنگ اندرویدی‌ها برود.

Lumia-929

شایعات خبر از احتمال عرضه گوشی جدید لومیا 929 فعلاً برای اپراتور ورایزن آمریکا می‌دهند. این گوشی که دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی خواهد بود اولین گوشی ویندوزفونی مجهز به وضوح فول اچ‌دی صفحه‌نمایش خواهد بود با توجه به این‌که لومیا 1520 را باید با اندازه 6 اینچی در رده فبلت‌ها به حساب آورد.

تصاویر بالا مربوط به نسخه ورایزن این گوشی است اما خبرهای جدید حاکی از عرضه جهانی یک نسخه جدید از این گوشی می‌دهند که دارای قابی فلزی و مستحکم درست مانند لومیا 925 است. این گوشی از جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 800 با چهارهسته پردازشی Krait 400 پردازنده گرافیکی Adreno 330 استفاده خواهد کرد که باز هم در گوشی‌های ویندوزفونی اولین خواهد بود. نوکیا قصد دارد در این گوشی از دوربین 20 مگاپیکسلی PureView درست مانند لومیا 1520 استفاده کند که نسبت به گوشی‌های اندرویدی احتمالاً کیفیت مناسب‌تری خواهد داشت.

Nokia-Lumia-929

به طور خلاصه نوکیا در این گوشی از آخرین فناوری‌های روز استفاده خواهد کرد و بنابراین باید منتظر صفحه‌نمایش Assertive Display با خوانایی عالی زیر نور آفتاب و همچنین 4 میکروفون HAAC برای صدابرداری عالی در هنگام فیلم‌برداری باشیم. به هر حال هنوز نسخه‌های مختلف لومیا 929 معرفی نشده‌اند اما با وجود تصاویر درز کرده مطمئناً زمان زیادی را لازم نیست منتظر نوکیا بمانیم.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. sahar می‌گوید

    kesi ghymate lumia920 ro dare?????? toro khda javab bedin

    1. محسن صحافی می‌گوید
  2. سجاد لومیا920 می‌گوید

    تمام گوشی های اندرویدی به کنارو لومیای نوکیا رو عشقه

  3. jiji می‌گوید

    عالیه ، بینهایت خوشحال شدم.امیدوارم خوش به درخشه