با این سوپر فالکون شخصی در اعماق دریا پرواز کنید!

اگر از جمله کسانی هستید که همواره آرزوی داشتن یک زیردریایی شخصی را داشته‌اند، این سوپرفالکون برای شما ساخته شده است. این سوپر فالکون دست ساز که البته قیمتی معادل 1.7 میلیون دلار دارد توسط گراهام هاوک طراحی و توسط شرکت Hawkes Ocean Technologies ساخته شده است. گراهام پیش از این زیردریایی‌هایی را برای فیلم‌های جیمز باند نیز طراحی کرده بود.

0

فارنت:  اگر از جمله کسانی هستید که همواره آرزوی داشتن یک زیردریایی شخصی را داشته‌اند، این سوپرفالکون برای شما ساخته شده است.

این سوپر فالکون دست ساز که البته قیمتی معادل 1.7 میلیون دلار دارد توسط گراهام هاوک طراحی و توسط شرکت Hawkes Ocean Technologies ساخته شده است. گراهام پیش از این زیردریایی‌هایی را برای فیلم‌های جیمز باند نیز طراحی کرده بود.

SF-Iso-1

این زیردریایی با استفاده از انرژی الکتریکی کار می‌کند و باتری‌های آن می‌توانند سرعتی معادل 3.7 تا 11.11 کیلومتر بر ساعت را برای آن فراهم کنند.

سوپر فالکون که طراحی مانند هواپیما دارد می‌تواند 2 تا 3 نفر را تا عمق 120 متری جابجا کند و با سرعت 200 فوت بر دقیقه پایین رود و البته با سرعت 400 فوت بر دقیقه به سطح آب بازگردد.

SF-Iso-2

طراحی هواپیماگونه این زیردریایی دقیقا حس پرواز در کف اقیانوس را به شما القا می‌کند. در مواقع ضروری، این زیردریایی به طور خودکار به سطح آب بازمی‌گردد زیرا برخلاف زیردریایی‌های معمولی که از انداختن شن و ماسه برای بالارفتن استفاده می‌کنند، این زیردریایی به صورت شناور در آب است.

ساخت این زیردریایی به زمانی در حدود یک سال نیاز دارد و با این قیمت به نظر می‌رسد تنها افراد متمول قادر به خریداری آن هستند. بر اساس گزارشی که توسط  بلومبرگ منتشر شده تنها سه عدد از این سوپرفالکون‌ها در حال حاضر وجود دارد که متعلق به میلیاردرهایی به نام ریچارد برنسون، تام پرکینس و دتریچ ماتسچیز هستند.

Source: 30npire

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.