ویدئو: آیا گوشی خمیده گلکسی راند خود سامسونگ را هم گیج کرده است؟

درست در روزی که ال‌جی با معرفی جی فلکس خمیده توجهات را به سوی خودش جلب کرده است سامسونگ اولین ویدئوی تبلیغاتی Galaxy Round را منتشر کرده است که به نظر عجیب هم می‌آید.

0

فارنت: درست در روزی که ال‌جی با معرفی جی فلکس خمیده توجهات را به سوی خودش جلب کرده است سامسونگ اولین ویدئوی تبلیغاتی Galaxy Round را منتشر کرده است که به نظر عجیب هم می‌آید.

Galaxy-Round-ad

در حالی که ال‌جی گوشی جی فلکس خود را تنها گوشی خمیده “واقعی” می‌خواند سامسونگ ادعا دارد که خمیدگی گلکسی راند حول محور عمودی و در مسیر عرض دستگاه مفیدتر است. در این ویدئوی عجیب تبلیغاتی سامسونگ اشیای گردی مانند تخم‌مرغ، لیمو، لیوان، میکروفون و یک میوه آووکادو را نمایش می‌دهد و سعی دارد به کاربران القا کند خمیدگی در این جهت برای لمس با انگشتان لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

به هر حال قابلیت حرکت گهواره‌ای گلکسی راند برای نمایش اعلان‌ها و احساس بهتر هنگام سوایپ بین صفحه‌های Home Screen شاید تنها مزیت خمیدگی گلکسی راند به این شکل فعلی باشد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.