تبلت نکسوس 10 جدید برای لحظاتی در فروشگاه گوگل پلی ظاهر شد

پس از انتشار تصویری منتسب به نکسوس 10 جدید گوگل که به نظر چندان واقعی نمی‌رسید حالا فردی ادعا کرده که توانسته برای چندین لحظه نکسوس 10 جدید و مشخصات آن را در گوگل پلی شکار کند.

0

فارنت: پس از انتشار تصویری منتسب به نکسوس 10 جدید گوگل که به نظر چندان واقعی نمی‌رسید حالا فردی ادعا کرده که توانسته برای چندین لحظه نکسوس 10 جدید و مشخصات آن را در گوگل پلی شکار کند.

Nexus-10-2013-leak

تصویر زیر تصویری است که این فرد ادعا کرده که توانسته از صفحه فروش دستگاه‌های نکسوسی گوگل پلی شکار کند؛ درست همان اتفاقی که برای نکسوس 5 رخ داد. همان‌طور که می‌بینید نکسوس 10 جدید 2013 در کنار نکسوس 7 و همچنین نکسوس 5 به چشم می‌خورد. در تصویر جدید برخلاف تصویر قبلی که به واقعی بودن آن شک کردیم به نظر می‌رسد آیکن‌های اندروید 4.4 جایگزین شده‌اند و همچنین نوار اعلان‌ها و مرور نیز شفاف شده است. هرچند کماکان آیکن کشوی اپلیکیشن‌ها متفاوت از تصاویر نکسوس 5 به نظر می‌رسد و دقیقاً در وسط صفحه قرار داده نشده است.

Nexus-10-2013-Google-Play

به هر حال مشخصات احتمالی اعلام شده برای این تبلت که به ادعای این فرد توسط ایسوس ساخته خواهد شد شامل صفحه‌نمایش 10.055 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 300 پیکسل بر اینچ است. همچنین لایه‌ای از شیشه محافظ Gorilla Glass 3 نیز از آن محافظت می‌کند. پردازنده این تبلت کوالکام اسنپ‌دراگون 800 اعلام شده و رم آن هم 3 گیگابایتی. اگر این مشخصات واقعی باشد با اولین دستگاه غیرسامسونگی با رم 3 گیگابایتی مواجه خواهیم بود. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به ابعاد 258.9 در 17.26 در 7.9 میلی‌متر و وزن 584 گرم اشاره کرد که نسبت به نسل قبلی به نظر سبک‌تر و جمع و جورتر است. دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت، 2.1 مگاپیکسلی در جلو و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مشخصات نکسوس 10 جدید خواهد بود.

Nexus-10-specs

این تبلت قرار است با اندروید 4.4 کیت‌کت، باتری 9500 میلی‌آمپری، NFC و بارومتر معرفی و عرضه شود. قیمت احتمالی این تبلت هم در انگلیس 350 پوند اعلام شده است. اما ما کماکان به این اطلاعات جدید مشکوکیم چرا که معمولاً گوگل از قوی‌ترین سخت‌افزار موجود برای سری نکسوس استفاده نمی‌کند و همچنین فرد مدعی تاکنون سابقه ارسال اطلاعات غلط را نیز داشته است.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.