جی فلکس، گوشی خمیده و خود ترمیم‌شونده ال‌جی رسماً معرفی شد!

پس از لو رفتن ویدئو و تصاویر گوشی خمیده G Flex ال‌جی امروز رسماً این شرکت کره‌ای اولین گوشی هوشمند خمیده خود را معرفی کرد که یک قابلیت جالب دیگر هم دارد: ترمیم خودکار قاب پشتی گوشی!

0

فارنت: پس از لو رفتن ویدئو و تصاویر گوشی خمیده G Flex ال‌جی امروز رسماً این شرکت کره‌ای اولین گوشی هوشمند خمیده خود را معرفی کرد که یک قابلیت جالب دیگر هم دارد: ترمیم خودکار قاب پشتی گوشی!

LG-G-Flex-pic

این گوشی جذاب و هوشمند امروز در کشور کره رسماً معرفی شد اما شایعات حاکی از آن هستند که برخلاف گلکسی راند سامسونگ ال‌جی جی فلکس را به صورت جهانی نیز عرضه خواهد کرد. جی فلکس صفحه‌نمایشی 6 اینچی با وضوح 720p و از نوع OLED دارد که حول محور افقی و در واقع در طول گوشی خمیده شده است.

به ادعای ال‌جی این خمیدگی از آن‌جایی که با خمیدگی صورت انسان سازگاری دارد تجربه بهتری چه از نظر ارگونومی و چه از نظر کیفیت مکالمه را برای کاربر به همراه خواهد آورد و همچنین به علت خمیدگی سینمایی شکل برای تماشای فیلم‌ها و بازی کردن بهترین گزینه خواهد بود.

یک قابلیت جذاب و البته منحصر به فرد دیگر این گوشی خودترمیمی قاب پشتی گوشی است! به گفته ال‌جی که این قابلیت را با اقتباس از فیلم X-Men قابلیت Wolverine نامیده است جی فلکس قادر است خش‌های جزئی را در پشت گوشی در عرض چند دقیقه به صورت خودکار ترمیم کند.

LG-G-Flex-curve

از نظر سخت‌افزاری ال‌جی بهترین‌های روز را در جی فلکس به کار برده است. پردازنده اسنپ‌دراگون 800 از کوالکام با 4 هسته پردازشی Krait 400 به سرعت 2.26 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 به کمک دو گیگابایت رم پیش از این آزمایش خود را در گوشی جی2 به خوبی پس داده است. این گوشی همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و خوشبختانه برخلاف جی2 شیار کارت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

LG-G-Flex-Wolverine

دوربین جی فلکس 13 مگاپیکسلی با فلش LED و قابلیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی با سرعت 60 فریم بر ثانیه است اما وجود لرزش‌گیر اپتیکال OIS مانند جی2 هنوز تأیید نشده است. G Flex با اندروید 4.2.2 به همراه رابط کاربری اختصاصی ال‌جی و با قابلیت اتصال به شبکه فوق پرسرعت LTE-A عرضه خواهد شد.

ضخامت جی فلکس بسته به نقطه انحنای آن بین 7.9 تا 8.7 میلی‌متر بوده و وزن آن هم 177 گرم است. ال‌جی برای این گوشی از یک باتری 3500 میلی‌آمپری استفاده کرده است که البته مانند خود گوشی مجبور به تولید آن به صورت خمیده شده است. در مورد قیمت و احتمال عرضه جهانی این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.