سرقت 22 هزار و پانصد دستگاه گوشی جی 2 ال‌جی در ایالات متحده! (آپدیت شد)

گزارش‌ها حاکی از آن است که 22 هزار و پانصد دستگاه گوشی جی2 ال‌جی به ارزش حدود 14 میلیون دلار در ایالت ایندیانای آمریکا به سرقت رفته است.

0

فارنت: گزارش‌ها حاکی از آن است که 22 هزار و پانصد دستگاه گوشی جی2 ال‌جی به ارزش حدود 14 میلیون دلار در ایالت ایندیانای آمریکا به سرقت رفته است.

LG-G2-heist

کامیونی که حامل تعداد 22500 دستگاه جی2 بود و از شهر گری در ایالت ایندیانای آمریکا به سمت شهر لوییزویل ایالت کنتاکی در حرکت بود توسط سارقان متوقف شده و تمامی دستگاه‌های درون آن به سرقت رفته است. این کامیون این تعداد گوشی را برای فروش در نمایندگی‌های اپراتور Sprint حمل می‌کرده است. پلیس‌های ایالات ایندیانا و ایلینویز با همکاری FBI در حال حاضر مشغول بررسی وضعیت این سرقت بزرگ هستند.

دزدی محموله‌های گوشی البته چیز جدیدی نیست و معمولاً آیفون بیش از دیگر گوشی‌ها قربانی سرقت‌ها قرار گرفته است. هرچند دزدی‌های اخیر آیفون تنها حدود 100 هزار دلار یا یورو را شامل می‌شد اما این تعداد گوشی آنلاک ال‌جی جی2 با توجه به قیمت 630 دلاری هر کدام ارزشی برابر با 14 میلیون دلار داشته است.

کسی چه می‌داند شاید دزدی گوشی‌ها در قرن بیست و یکم برابر با دزدی‌های بانک شود. به هر حال باید منتظر پیدا شدن گوشی‌های جی2 ارزان‌قیمت در بازار ایالت ایندیانا باشیم.

LG-G2-Truck

آپدیت: امروز خبر رسید که کامیون حاوی این محموله توسط پلیس ایالت کنتاکی پیدا شده و تمامی 22 هزار و 500 گوشی جی2 به ارزش 14 میلیون دلار نیز درون آن سالم موجودند. دزد 40 ساله این کامیون نیز پس از تصادف دستگیر شده است. به نظر می‌رسد کامیون‌های ارزشمندی مانند این کامیون برای ردیابی در حوادث این‌چنینی مجهز به انواع روش‌های ردیابی هستند؛ موضوعی که دزد یا دزدها به آن توجه نکرده بودند!


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.