بی.ام.و کوپه سری 2 بالاخره معرفی شد

بی ام دبلیو جدیدترین خودروی دو درب خود، یعنی بی ام دبلیو کوپه سری 2 را معرفی نمود. این خودروی به عنوان جانشین بی ام دبلیو کوپه سری 1 روانه بازار خواهد شد و موتور این خودروی جدید نیز از این به بعد عبارت سری 2 را یدک خواهد کشید.

0

فارنت: بی ام دبلیو جدیدترین خودروی دو درب خود، یعنی بی ام دبلیو کوپه سری 2 را معرفی نمود. این خودروی به عنوان جانشین بی ام دبلیو کوپه سری 1 روانه بازار خواهد شد و موتور این خودروی جدید نیز از این به بعد عبارت سری 2 را یدک خواهد کشید.

bmw-2-series-2

کوپه جدید بی ام دبلیو در سه ماهه اول سال 2014 در آمریکا عرضه خواهد شد و مدل‌های 228i و M235i  به ترتیب قیمت پایه‌ای از 33025 و 44025 دلار خواهند داشت. این شرکت آلمانی در حالی تولید سری جدیدی از خودروهای خود را جشن می‌گیرد که مدعی است، قابلیت‌های دینامیکی بهتر، ظاهر جذاب‌تر و طراحی منحصر به فرد با بدنه‌ای دو درب در قالب کلاسیک، به همراه چهار صندلی، سیستم پیش ران دو چرخ عقب و موتور و شاسی طراحی شده برای افزایش قابلیت‌های اسپرت، خودرویی منحصر به فرد یعنی M235i را به نمایش خواهد گذاشت.

bmw-2-series-1

مدل 228i نیز به موتور شش سیلندر با توان 240 اسب بخار مجهز شده و زمان 5.4 ثانیه برای 0 تا 60 و سرعت نهایی 155mph برای آن ثبت شده است.

bmw-2-series-3

کوپه M235i از موتور شش سیلندر توربو دوقلو با توان 322 اسب بخار  بهره می‌برد و زمان 4.8 ثانیه برای 0 تا 60 و سرعت نهایی 155mph برای آن به ثبت رسیده است.

Source: Geeky-Gadgets

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.