فروش جهانی 12 میلیون گوشی هوشمند ال‌جی در سه ماهه گذشته

ال‌جی پیش از این اعلام کرده بود که در سه ماهه دوم سال 2013 حدود 12.1 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده و جدیدترین اخبار حاکی از آن است که این شرکت کره‌ای همین روند خوب را در سه ماهه گذشته نیز حفظ کرده است.

1

فارنت: ال‌جی پیش از این اعلام کرده بود که در سه ماهه دوم سال 2013 حدود 12.1 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده و جدیدترین اخبار حاکی از آن است که این شرکت کره‌ای همین روند خوب را در سه ماهه گذشته نیز حفظ کرده است.

Lg G2 White and Black

شکی نیست که ال‌جی در سال‌های گذشته یک برند قابل اطمینان و محبوب نبوده است اما از زمان عرضه گوشی‌های قدرتمند و باکیفیتی مانند اپتیموس جی و مخصوصاً نکسوس 4 و حالا هم جی2 دید کاربران نسبت به این برند تغییر کرده و حالا به عنوان یک برند باکیفیت و قابل رقابت با سامسونگ و اپل به آن نگاه می‌شود. در آخرین گزارش ال‌جی ذکر شده که این کمپانی در سه ماهه گذشته توانسته بیش از 12 میلیون گوشی هوشمند بفروشد که مجموعاً 2.75 میلیارد دلار را عاید این کمپانی کرده است. این رقم نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته حدود 24 درصد سود را نشان می‌دهد که به لطف گوشی‌های هوشمندی مانند جی2 و سری L II و F این شرکت است. تبلیغات جالب ال‌جی برای جی2 و ادامه پشتیبانی نرم‌افزاری می‌تواند حتی ال‌جی را در این راه موفق‌تر کند.

LG-Company

اما اوضاع برای بخش تلویزیون ال‌جی چندان جالب نیست و با 7 درصد کاهش درآمد نسبت به سال گذشته ال‌جی در سه ماهه پیش 4.5 میلیارد دلار درآمد داشته است. دلیل این افت احتمالاً کاهش تقاضای مشتریان و قیمت‌های بالا بوده است؛ ال‌جی سعی دارد با فروش تلویزیون‌های جدید OLED و Ultra HDTVها این روند نزولی را در آینده متوقف کند. در نهایت هم در دو ماه جولای و سپتامبر ال‌جی در کلیه بخش‌هایش 103 میلیوت دلار درآمد خالص داشته که نسبت به سال گذشته 34 درصد کمتر است.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. کوروش می‌گوید

    ال جی گوشیهای خیلی خوبی داره میزنه که نسبت به امکاناتشون و قیمتشون واقعا عالی و به صرفه هستندند. خدمات و گارانتیش هم تو ایران خوبه.