فروش جهانی 40 میلیون گلکسی اس 4 سامسونگ در شش ماه!

به نظر می‌رسد شایعات مربوط به فروش ناامیدکننده و کمتر از حد انتظار گلکسی اس 4 کاملاً بی‌پایه و اساس بوده‌اند چرا که امروز سامسونگ رسماً اعلام کرد که بیش از 40 میلیون گلکسی اس 4 را در 6 ماه فروخته است.

0

فارنت: به نظر می‌رسد شایعات مربوط به فروش ناامیدکننده و کمتر از حد انتظار گلکسی اس 4 کاملاً بی‌پایه و اساس بوده‌اند چرا که امروز سامسونگ رسماً اعلام کرد که بیش از 40 میلیون گلکسی اس 4 را در 6 ماه فروخته است.

JK-Shin-Galaxy-S-4

پیش از این شایعاتی در مورد فروش کمتر از حد انتظار گلکسی اس 4 و احتمال عرضه زودتر از موعد کهکشانی پنجم برای رقابت با پرچم‌داران جدیدی مانند جی2، اکسپریا زد1 و آیفون 5S به گوش می‌رسید اما امروز جی.کی شین مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که در این شش ماه از عرضه گلکسی اس 4 بیش از 40 میلیون دستگاه به فروش رفته است.

گلکسی اس 4 تنها در مدت یک ماه به رقم فروش 10 میلیون و در ماه بعد به دوبرابر این مقدار دست پیدا کرد و حالا هم به نظر می‌رسد به هیچ‌وجه فروش کهکشانی چهارم ناامیدکننده یا کمتر از حد انتظار نبوده است. جی.کی شین همچنین می‌گوید برای حل مشکلات بسیار محدود داغ شدن و ورم کردن باتری در حال مذاکره با تأمین کنندگان دیگر است.

البته نکته قابل توجه این است که سامسونگ رقم فروش دقیق مدل‌های مختلف این گوشی مانند مدل Active و Zoom را اعلام نکرده است و این رقم 40 میلیونی احتمالاً مربوط به مجموع فروش خانواده گلکسی اس 4 است.


پایان مطلب/

Sources: Engadget, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.