تماشا کنید: خلاصه مراسم باشکوه پاییزی اپل

همان‌طور که می‌دانید اپل دیشب در مراسم پاییزی خودش از آیپدها و مک‌بوک‌های جدید رونمایی کرد. اگر نتوانستید مراسم را دنبال کنید و یا می‌خواهید در حال و هوای رونمایی این محصولات قرار بگیرید این ویدئو را تماشا کنید.

0

فارنت: همان‌طور که می‌دانید اپل دیشب در مراسم پاییزی خودش از آیپدها و مک‌بوک‌های جدید رونمایی کرد. اگر نتوانستید مراسم را دنبال کنید و یا می‌خواهید در حال و هوای رونمایی این محصولات قرار بگیرید این ویدئو را تماشا کنید.

iPad-Air

ستارگان بی چون و چرای مراسم دیشب آیپد ایر و آیپد مینی جدید بودند که هر دو با صفحه‌نمایش رتینا، پردازنده A7 و iOS 7 عرضه خواهند شد. آیپد نسل پنجم از همیشه باریک‌تر و سبک‌تر شده و آیپد مینی هم بالاخره به صفحه‌نمایش باکیفیت و پردازنده مناسب مجهز شد.

اپل همچنین مک‌بوک پروهای خودش را سبک‌‌تر، باریک‌تر و ارزان‌تر کرد و تاریخ عرضه مک‌پرو را اعلام کرد. مجموعه نرم‌افزارهای iLife نیز در کنار iWork برای کاربران اپلی رایگان شدند و جالب‌تر از همه سیستم‌عامل دسکتاپ OS X Mavericks نیز به صورت رایگان عرضه شد. تمامی این اتفاقات را می‌توانید در این ویدئوی خلاصه ده دقیقه‌ای تماشا کنید.

آپدیت: اگر تمایل دارید مراسم را به صورت کامل تماشا کنید می توانید به اینجا مراجعه کرده و یا به کمک QuickTime از وبسایت اپل این مراسم را تماشا کنید.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.