رونمایی از فایروب؛ اولین گوشی هوشمند ال‌جی با سیستم‌عامل فایرفاکس

ال‌جی امروز اولین گوشی هوشمند خود را با سیستم‌عامل نوپای موبایلی فایرفاکس با نام Fireweb معرفی کرد. این گوشی با مشخصات و البته قیمتی پایین به بازار عرضه خواهد شد.

0

فارنت: ال‌جی امروز اولین گوشی هوشمند خود را با سیستم‌عامل نوپای موبایلی فایرفاکس با نام Fireweb معرفی کرد. این گوشی با مشخصات و البته قیمتی پایین به بازار عرضه خواهد شد.

LG-Fireweb

شاید سیستم عامل موبایلی فایرفاکس را بشناسید. این سیستم‌عامل برای استفاده روی گوشی‌های با سخت‌افزار نسبتاً ضعیف تولید شده است چرا که بیشتر اپلیکیشن‌های آن تحت وب اجرا خواهند شد. به هر حال پس از گوشی ZTE Open حالا Fireweb هم به عنوان اولین گوشی فایرفاکس ال‌جی قرار است وارد بازار شود.

Fireweb

این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش 4 اینچی با وضوح HVGA یعنی 480 در 320 پیکسل بوده و از یک پردازنده یک هسته‌ای کوالکام با سرعت یک گیگاهرتز بهره می‌برد. حافظه داخلی فایروب 4 گیگابایت بوده که از طریق کارت حافظه قابل ارتقاست. دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی نسبت به فایرفاکسی‌های دیگر بهتر بوده و 5 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED است.

ال‌جی فایروب از امروز با قیمت حدودی 59 دلار با قرارداد اپراتور و 207 دلار به صورت آنلاک با نسخه 1.1 سیستم‌عامل فایرفاکس به فروش می‌رسد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.