سونی یک میلیون کنسول پلی‌استیشن 4 را تنها در 24 ساعت اول فروخت!

پلی استیشن 4 پرفروشترین کنسول سونی در کوتاه مدت بوده ، به طوری که فروش آمریکای شمالی از فروش پلی استیشن 2 در ژاپن نیز بیشتر شده است. در کمتر از دو هفته نیز این کنسول به اروپا عرضه خواهد شد…

0

فارنت : شرکت سونی با کنسول نسل جدیدش شروع بسیار خوبی را داشته است. این شرکت امروز اعلام کرد که در  24 ساعت اول آغاز فروش این کنسول توانسته یک میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند.

PS4

جالب است بدانید که این دستگاه فعلا فقط در آمریکا و کانادا عرضه شده و چنین فروشی فقط برای دو کشور فوق‌العاده است. مدیر بخش سرگرمی کامپیوتری سونی Anderw House در این باره می‌گوید: چنین استقبالی فوق‌العاده کمیاب و هیجان‌انگیز است.

فروش این دستگاه همچنان در آمریکای شمالی ادامه دارد و مطمئنا در 29 نوامبر که این دستگاه به اروپا و آمریکای لاتین عرضه میشود نیز با استقبال خوبی مواجه شود.

پلی استیشن 4 پرفروش‌ترین کنسول سونی در کوتاه مدت بوده، به طوری که فروش آمریکای شمالی از فروش پلی‌استیشن 2 در ژاپن نیز بیشتر شده است.

در کمتر از دو هفته نیز این کنسول به اروپا عرضه خواهد شد ، بدین ترتیب بعید نیست که این کنسول رکورد فروش 3.91 میلیون دستگاه کنسول نینتندو Wii U را تا پایان سال بشکند. کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت نیز تا یک هفته دیگر یعنی در 22 نوامبر عرضه خواهد شد تا رقابت کنسول در فصل تعطیلات دیدنی‌تر و جذاب‌تر شود.

اگر چه این فروش میلیونی، موفقیت بزرگی برای سونی به حساب می‌آید اما این موفقیت بزرگ بی‌دردسر هم نبوده و طبق گزارشات هر چند محدود، بعضی کاربران در اولین استفاده از کنسولشان با نوری آبی مواجه شده‌اند که در همان ابتدا کنسول را از کار انداخته است.

اگر چه این گزارشات محدود بوده‌اند اما نزدیک به 40 درصد از نقدهایی که کاربران در سایت آمازون قرار داده‌اند، همگی تک ستاره بوده و همگی از ضعف و مشکلات کنسول شکایت کرده‌اند. این در حالی است که شرکت سونی که فعلا در جشن و شادمانی ناشی از این فروش است ادعا کرده که فقط 4 درصد دستگاه‌ها از چنین مشکلاتی رنج می‌برند.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.