الکترونیک آرتز نسخه موبایل بازی «بتلفیلد 4» را عرضه می‌کند

فرانک گیبائو از مدیران ارشد تازه وارد شرکت الکترونیک آرتز در مصاحبه با نیویورک تایمز اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی عرضه جدیدترین بازی خود بتلفیلد بر روی صفحات نمایش کوچک است.

1

فارنت: فرانک گیبائو از مدیران ارشد تازه وارد شرکت الکترونیک آرتز در مصاحبه با نیویورک تایمز اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی عرضه جدیدترین نسخه بازی بتلفیلد بر روی صفحات نمایش کوچک است.

battlefield-4-new

او در این رابطه می‌گوید:” شما می‌توانید این بازی را در یک تبلت و در حالت فرمانده بازی کنید و ما در حال کار بر روی یک بازی موبایل بتلفیلد با کارایی و کیفیت بالا هستیم “.

فرانک در ادامه می گوید:” ما در حال گام گذاشتن در یک مسیر جدید هستیم که کسی قبل از آن این کار را انجام نداده و آن امکان انجام این بازی بین سیستم عامل‌هاست که البته در حال حاضر در برخی موارد انجام گرفته و البته انتقال تمامی عوامل ممکن خواهد بود و به طور یقین نسخه کنسولی آن کامل و بزرگ تر است”.

Bad Company 2 -mobile

تنها نسخه از بتلفیلد که برای تلفن همراه تاکنون منتشر شده نسخه دوم بتلفیلد یعنی  Bad Company 2 بود که در سال 2011 و برای بستر iOS منتشر شد و به نظر می‌رسد شرط ارائه این بازی بر روی بستر موبایل راه یافتن موتور گرافیکی Frostbite Go به بستر تلفن‌های همراه هوشمند باشد.

اما به نظر شما آیا این بازی را بر روی بستر موبایل تجربه می کنیم؟

Source:Gamespot

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Vahidhrm می‌گوید

    اگه این طور بشه عالی میشه