مایکروسافت: ویندوز آرتی 8.1 تا اطلاع ثانوی قابل دریافت نیست

روز شنبه، مایکروسافت به طور موقت به روز رسانی ویندوز آرتی 8.1 را از فروشگاه نرم‌ افزاری خود خارج کرد و دلیل این امر نیز ایجاد مشکل برای برخی از دستگاه‌ها و نظرات کاربران مبنی بر ایجاد مشکلات در دستگاه‌ها، پس از نصب به روز رسانی اعلام شد.

0

فارنت:  روز شنبه، مایکروسافت به طور موقت به روز رسانی  ویندوز آرتی 8.1 را از فروشگاه نرم‌ افزاری خود خارج کرد و دلیل این امر نیز ایجاد مشکل برای برخی از دستگاه‌ها و نظرات کاربران مبنی بر ایجاد مشکلات در دستگاه‌ها، پس از نصب به روز رسانی اعلام شد. اما اکنون و پس از دو روز که از عرضه رسمی این به روز رسانی گذشته مایکروسافت به دنبال تحقیق پیرامون وضعیتی است که موجب شده تعداد محدودی از کاربران، ویندوز آرتی خود را به نسخه 8.1 ارتقا دهند.

windows-rt-8-1

در اظهار نظری که در انجمن پشتیبانی مایکروسافت منتشر شده، این شرکت اعلام کرده: ” ما به طور موقت به روز رسانی 8.1 ویندوز آرتی را از دسترس خارج کردیم و درحال کار بر روی این به رو رسانی هستیم تا سریعا مشکل را برطرف کنیم، ضمنا به علت مشکلات بوجود آمده عذر خواهی می‌کنیم. به محض حل مشکل، به روز رسانی‌ها مجددا در دسترس قرار خواهند گرفت. “

البته مایکروسافت اعلام نکرده که این به روز رسانی تا چه زمانی از دسترس خارج شده است.

Source: Allthingsd

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.