ایسر تبلت هشت اینچی Iconia W4 را با ویندوز 8.1 معرفی کرد

پس از لنوو حالا نوبت به ایسر رسیده تا تبلت هشت اینچی خودش را با نام Iconia W4 با ویندوز 8.1، پردازنده اینتل Bay Trail و قیمت 330 دلاری معرفی کند.

1

فارنت: پس از لنوو حالا نوبت به ایسر رسیده تا تبلت هشت اینچی خودش را با نام Iconia W4 با ویندوز 8.1، پردازنده اینتل Bay Trail و قیمت 330 دلاری معرفی کند.

Acer-Iconia-W4

ایسر پیش از این تبلت ویندوزی قبلی خودش را با نام Iconia W3 عرضه کرده بود یک ایراد بزرگ به آن وارد بود: کیفیت پایین صفحه نمایش. در مدل جدید یعنی W4 ایسر برای صفحه‌نمایش 8 اینچی این تبلت از یک پنل IPS با زوایای دید بهتر و وضوح 1280 در 800 پیکسل بهره گرفته است و با فناوری Zero Air Gap هوای بین پنل و LCD را حذف کرده تا خوانایی بهتر شده و بازتاب نور از سطح آن کاهش یابد.

Iconia-W4

پردازنده به کار رفته در این تبلت هشت اینچی ویندوزی نسل چهارم اتم اینتل Bay Trail با سرعت 1.8 گیگاهرتز است که به گفته Engadget با ویندوز 8 بسیار سریع و بدون کندی عمل می‌کند. ایسر برای این تبلت هم از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو بهره گرفته است و ترجیح داده تا به جای دکمه لمسی از یک دکمه فیزیکی فشاری Start در زیر صفحه استفاده کند.

با وجود شباهت ظاهری زیاد با مدل قبلی، ایسر موفق شده تا وزن و ضخامت دستگاه را کم کند و حالا Iconia @4 415 گرم وزن و 10.75 میلی‌متر ضخامت دارد و در حالی که در مقایسه با محصولی با همین اندازه مانند آیپد مینی و یا حتی رقیبی مثل Lenovo Miix 2 بسیار سنگین‌تر به نظر می‌رسد اما به هر حال پیشرفت خوبی محسوب می‌شود.

Acer-Iconia-W4-cover

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به نسخه 8.1 کامل ویندوز، پورت‌های Micro-USB و Micro-HDMI و همچنین شیار کارت حافظه اشاره کرد. این تبلت قرار است در همین ماه میلادی با قیمت‌های 330 و 380 دلار به ترتیب برای مدل‌های 32 و 64 گیگابایتی به بازار عرضه شود.


پایان مطلب/

Sources: Engadget, TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. sama می‌گوید

    acer W4 دو مدل داره 820 و 821
    مدل 821 سیم کارت خوره و GPRS داره و از 3G هم پشتیبانی می کنه