برای اتمام بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag بیش از 80 ساعت زمان لازم است

خط داستان اصلی بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در 3 شهر بزرگ و سپس پنجاه مکان منحصر به فرد در قاره‌ها در سراسر جهان وجود دارد که در این جزایر شما می‌توانید ساختمان ها و مکان های پیچیده ای را پیدا کنید

2

طراح اصلی بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag اعلام کرده که برای به پایان رساندن خط داستان اصلی بازی در حدود 20 ساعت و برای کشف کردن و اتمام ماموریت‌های بازی نیز در حدود 60 ساعت زمان لازم است که بر روی هم در حدود 80 ساعت برای اتمام کامل بازی زمان احتیاج خواهد بود.

خط داستان اصلی بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در 3 شهر بزرگ و سپس پنجاه مکان منحصر به فرد در قاره‌ها در سراسر جهان وجود دارد که در این جزایر شما می‌توانید ساختمان ها و مکان های پیچیده ای را پیدا کنید که برای طی هر کدام مدت زمانی بین 10 الی بیست دقیقه زمان بدون توقف مورد نیاز است.

assassins-creed-4-black-flag-picture

ژان سباستین دکانت در این مورد می‌گوید:” ما واقعا تلاش بسیاری برای افزایش حس ماجراجویی کردیم و از همین روی قابلیت تله  پورت را برای انتقال بازیکنان بین سرزمین‌های فتح شده را نیز امکان‌پذیر کردیم”.

چهارمین نسخه این بازی تحت عنوان بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در 29 اکتبر روانه بازار خواهد شد.

Source:Eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    توی متن یه اشتباهی است اونم اینه که بازی در دریای کارائیب است و در سراسر دنیا انجام نمی شه.

  2. دانیال می‌گوید

    سلام توی بازی پرچم سیاه میشه توی تنضیمات کنترل جای دکمه هارو عوض کرد.لطفا جواب بدید.با تشکر.