آمازون هم گوشی‌های هوشمند خودش را به کمک اچ‌تی‌سی عرضه می‌کند

حتماً می‌دانید که تبلت‌های کیندل فایر آمازون از جمله محبوب‌ترین تبلت‌های اندرویدی هستند و اخیراً هم نسل جدید آن‌ها قدرتمندتر از گذشته معرفی شده اما شایعات خبر از عرضه گوشی آمازون با همکاری اچ‌تی‌سی می‌دهد.

0

فارنت: حتماً می‌دانید که تبلت‌های کیندل فایر آمازون از جمله محبوب‌ترین تبلت‌های اندرویدی هستند و اخیراً هم نسل جدید آن‌ها قدرتمندتر از گذشته معرفی شده اما شایعات خبر از عرضه گوشی آمازون با همکاری اچ‌تی‌سی می‌دهد.

Amazon-Kindle-Phone

تبلت‌های کیندل جدید آمازون با صفحه‌نمایش‌های عالی، پردازنده فوق‌العاده قدرتمند و از همه مهم‌تر قیمت پایین توجه بسیاری از اندرویدی‌ها را به خودشان جلب کردند و حالا به نظر آمازون برای عرضه گوشی نیز مصمم شده است. وب‌سایت Financial Times ادعا می‌کند که آمازون در حال رایزنی و همکاری با اچ‌تی‌سی برای معرفی و عرضه سه گوشی هوشمند اندرویدی است. البته هنوز مشخص نیست آمازون قصد دارد سه گوشی عرضه کند و یا در حال آزمون و خطا برای رسیدن به یک نتیجه مناسب است و اصلاً این گوشی یا گوشی‌ها چه موقع معرفی و عرضه خواهند شد. همچنین هنوز هیچ‌کدام از این دو کمپانی در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند و هیچ مشخصات و یا تصاویری هم به بیرون درز نکرده است.

Nexus-One

حتماً می‌دانید تاکنون کمپانی‌های بسیاری برای ساخت اولین گوشی‌هایشان با اچ‌تی‌سی همکاری کرده‌اند. به طور مثال سونی اریکسون اولین گوشی ویندوزموبایلی خود که اولین گوشی از سری اکسپریا نیز محسوب می‌شد با نام Xperia X1 با همکاری اچ‌تی‌سی معرفی کرد. گوگل هم ساخت اولین گوشی اندرویدی یعنی G1 و همچنین اولین گوشی نکسوسی یعنی Nexus One را به اچ‌تی‌سی سپرد و فیس‌بوک هم گوشی فیس‌بوکی HTC First را با همکاری این شرکت تایوانی ارائه کرد.

HTC-First


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.