چگونه گوگل بیش از دو ماه قبل طراحی نکسوس 5 را لو داده بود!

با انتشار اولین ویدئوی رونمایی از مجسمه اندروید کیت‌کت برای نخستین بار طراحی نکسوس 5 را مشاهده کردیم اما به نظر می‌رسد گوگل بیش از 2 ماه پیش طراحی آن را لو داده بود!

0

فارنت: با انتشار اولین ویدئوی رونمایی از مجسمه اندروید کیت‌کت برای نخستین بار طراحی نکسوس 5 را مشاهده کردیم اما به نظر می‌رسد گوگل بیش از 2 ماه پیش طراحی آن را لو داده بود!

پس از انتشار آن ویدئوی اندروید کیت‌کت تا کنون تصاویر زیاد و واضحی از نکسوس 5 منتشر شده است و حتی مشخصات و تاریخ معرفی آن نیز لو رفته است اما چه کسی فکرش را می‌کرد که گوگل هم‌زمان با معرفی و عرضه اندروید 4.3 در واقع به نحوی طراحی این گوشی را لو داده باشد؟

Android-4.3-camea-ui-nexus-5

وقتی عرضه اندروید 4.3 شروع شد کاربری به نام bigtop77 در Reddit با مشاهده رابط کاربری دوربین اندروید 4.3 متوجه شد که دکمه مربوط به سوییچ بین دوربین‌های جلو و عقب شکل یک گوشی جدید را دارد و حدس زد این طراحی مربوط به نکسوس بعدی باشد. با این که آن زمان کسی حرفش را جدی نگرفت و مورد تمسخر قرار گرفت اما حالا با نگاهی به طراحی نکسوس 5 متوجه می‌شویم که bigtop77 حدس درست و هوشمندانه‌ای زده بوده است. لنز پشتی دوربین و جایگیری آن و همچنین بلندگوی تماس درست در وسط حاشیه بالایی صفحه‌نمایش همان‌طوری که در تصاویر درز شده دیده‌ایم بیش از دو ماه پیش در اندروید 4.3 نشان داده شده بود.

Nexus-5-leak

با دیدن این تصاویر شاید بتوانیم درس بگیریم که حتی در جزئیات هم باید دقت بیشتری کنیم تا بتوانیم از اطلاعاتی سر در بیاوریم که هیچ فرد دیگری متوجه آن‌ها نخواهد شد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.