تماشا کنید: اولین ویدئوی تبلیغاتی فبلت اچ‌تی‌سی وان مکس

روز گذشته بالاخره پس از شایعات بسیار وان مکس اچ‌تی‌سی معرفی شد. حسگر اثر انگشت، اسپیکر‌های Boom Sound و امکانات نرم‌افزاری جالب این فبلت را می‌توانید در اولین ویدئوی تبلیغاتی آن تماشا کنید.

0

فارنت: روز گذشته بالاخره پس از شایعات بسیار  وان مکس اچ‌تی‌سی معرفی شد. حسگر اثر انگشت، اسپیکر‌های Boom Sound و امکانات نرم‌افزاری جالب این فبلت را می‌توانید در اولین ویدئوی تبلیغاتی آن تماشا کنید.

One-Max-fingerprint-scanner

در این ویدئوی یک دقیقه ای اچ‌تی‌سی ابتدا کیفیت ساخت و زیبایی منجصر به فرد وان مکس را به نمایش می‌گذارد و سپس توجه شما را به صفحه‌نمایش غول‌آسا و با کیفیت 5.9 اینچی Super LCD 3 با وضوح فول اچ‌دی جلب می‌کند.

سپس نوبت به یکی از مشخصه‌های کلیدی وان مکس یعنی حسگر اثر انگشت می‌رسد که می‌توانید علاوه بر باز کردن قفل صفحه برای اجرای اپلیکیشن‌های مختلف از انگشتان مختلف استفاده کنید. پس از آن Blinkfeed و سپس قابلیت‌های جدید دوربین معرفی می‌شوند. حالت Sweep Panorama برای گرفتن عکس‌های 360 درجه و Dual Capture برای استفاده هم‌زمان از دوربین‌های جلو و عقب مانند گلکسی اس 4. پس از آن گالری زنده HTC Zoe و Scribble و در آخر هم اسپیکرهای قدرتمند و باکیفیت Boom Sound به عنوان آخرین ویژگی منحصر به فرد وان مکس نمایش داده می‌شود.

به هر حال از آن‌جایی که وان مکس نسبت به فبلت‌های دیگر بزرگ‌تر و ضخیم‌تر است و همچنین پردازنده ضعیف‌تری نسبت به رقبا دارد احتمالاً اچ‌تی‌سی برای فروش آن باید تبلیغات زیادی روی قابلیت‌های منحصر به فردش ارائه کند.


پایان مطلب/

Source: YouTube

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.