نسخه کامل بازی ماریو را به لطف HTML5 در این سایت بازی کنید!

به طور قطع همگی ما خاطرات بسیار زیادی با بازی برادران سوپرماریو یا همان قارچ خور داریم که سالهای منتمادی به یک نوستالوژی با کنسول بازی میکرو نینتندو بدل شده است.

2

فارنت: به طور قطع همگی ما خاطرات بسیار زیادی با بازی برادران سوپرماریو یا همان قارچ خور داریم که سالهای منتمادی به یک نوستالوژی با کنسول بازی میکرو نینتندو بدل شده است که دیگر در بروز رسانی کنسول های جدید امروزی در دسترس ما نیستند.

حالا ما این نوید را می‌دهیم که شما عزیزان می‌توانید نسخه کامل این بازی دوست داشتنی را به صورت آنلاین بازی کنید که البته ماحصل کار سخت جاش گلدبرگ برای خلق این بازی کلاسیک بر پایه HTML5  است و حالا شما می‌توانید در هر مرورگری این بازی را تجربه کنید.

Super-Mario-Bros-Online-for-Free

3 حالت بازی در دسترس کاربران خواهد بود که عبارت است از حالت اریجینال کلاسیک به همراه حالت مراحل رندوم و تصادفی به همراه یک ادیتور مراحل برای خلق یک مرحله به سبک و سیاق گیمر که در نوع خود قابل تحسین است.

شایان توجه است که دو نسخه آنلاین از این بازی منتشر شده که نسخه مخصوص گوگل کروم به همراه نسخه مخصوص سایر مرورگرها است.

بازی با نسخه مخصوص کروم

بازی با نسخه مخصوص سایر مرورگرها

Source: howtogeek

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ساحل می‌گوید

    بسیارممنونم

  2. Amir می‌گوید

    عالی بود مرسی