جی پرو لایت ال‌جی؛ نسخه جدید فبلت با پشتیبانی از قلم

حتماً فبلت قدرتمند اپتیموس جی پرو را می‌شناسید. امروز ال‌جی نسخه لایت این فبلت را برای کاربرانی که بودجه کمتری دارند و همچنین به قلم استایلوس علاقه دارند معرفی کرده است.

0

حتماً فبلت قدرتمند اپتیموس جی پرو را می‌شناسید. امروز ال‌جی نسخه لایت این فبلت را برای کاربرانی که بودجه کمتری دارند و همچنین به قلم استایلوس علاقه دارند معرفی کرده است. LG G Pro Lite قرار است در دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته در همین ماه میلادی ابتدا در کره جنوبی و سپس در روسیه، چین، هند و بازارهای خاورمیانه و آسیا عرضه شود. جی پرو لایت دارای صفحه‌نمایشی به همان اندازه 5.5 اینچ اما با وضوح بسیار کمتر qHD یعنی 540 در 960 پیکسل و از نوع LCD است.

جی پرو لایت ال جی

پردازنده جی پرو لایت ال جی به جای  4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 600 کوالکام یک پردازنده دوهسته‌ای از مدیاتک به نام MT6577 با سرعت یک گیگاهرتز خواهد بود که توسط یک گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی جی پرو لایت 8 گیگابایت است اما می‌توانید از طریق کارت حافظه فضای بیشتری به دست بیاورید.

G-Pro-Lite

نقطه قوت جی پرو لایت ال جی ، استایلوس یا همان قلمی است که درون فبلت جای می‌گیرد و در یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی می‌تواند برای کاربر مفید باشد. این فبلت همچنین به اسپیکرهای استریو مجهز شده و سیستم‌عامل آن نسخه 4.1.2 جلی‌بین اندروید است.

مدل دو سیم کارته جی پرو لایت ال جی دارای دکمه‌های لمسی در پایین صفحه به همراه دکمه‌ای اختصاصی برای تغییر سیم کارت است در حالی که نسخه تک سیم کارته مانند جی پرو همان دکمه فیزیکی Home را در وسط دارد. دوربین G Pro Lite هشت مگاپیکسلی با فناوری BIS در پشت و 1.3 مگاپیکسلی در جلو می‌باشد.

LG-G-Pro-Lite-dual-sim

جی پرو لایت ال جی 161 گرم وزن و 9.4 میلی‌متر ضخامت دارد و به این ترتیب 11 گرم سبک‌تر از برادر پرتوان‌تر خود است. جی پرو لایت قرار است در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شود اما هنوز قیمت رسمی آن اعلام نشده است.


Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.