هفت رکورد گینس که بازی GTA 5 آنها را شکست!

برای هیچ کس سرپوشیده نیست که بازی فوق العاده Grand Theft Auto 5 دارای موفقیت پیش بینی شده‌ای بود و حالا این بازی هفت رکورد جهانی گینس را نیز شکسته است.

0

فارنت: دیگر برای هیچ کس سرپوشیده نیست که بازی فوق‌العاده Grand Theft Auto 5 دارای موفقیت پیش‌بینی شده‌ای بود و حالا این بازی هفت رکورد جهانی گینس را نیز شکسته است.

GTA-V-ad

از جمله این رکوردهای شکسته شده می‌توان به بهترین فروش در طی 24 ساعت که البته چندین سال به صورت متوالی در اختیار بازی ندای وظیفه بود اشاره کرد.

رکوردهای شکسته شده عبارتند از:

– بهترین فروش یک بازی اکشن- ماجراجویی در 24 ساعت

– بهترین فروش بازی ویدیویی در 24 ساعت

– سریع‌ترین فروش صنعت سرگرمی در رسیدن به رکورد یک میلیارد دلار

– بالاترین تعداد فروش بازی ویدیویی در 24 ساعت

– بالاترین درآمد توسط یک محصول دنیای سرگرمی در 24 ساعت

– پربازدیدترین تریلر بازی اکشن-ماجراجویی در 24 ساعت در یوتیوب

GTA-V-queue

از نظر اعداد راک استار موفق به فروش 11.21 میلیون نسخه از این بازی در طی 24 ساعت انتشار اول این بازی شد که درآمد 815.7 میلیون دلاری را در طی 24 ساعت رقم زد و در نهایت فقط در 3 روز به رکورد یک میلیارد دلار فروش رسید که به هر حال رکورد اکتیویژن را در سری بازی ندای وظیفه که چندین سال در دست خود داشت را نیز پشت سرگذاشت که البته بازی بعدی ندای وظیفه نیز در راه است و باید رقابت سختی را شاهد باشیم.

GTA-V

برای روشن تر شدن موضوع باید گفت که رکورد یک میلیارد دلاری شامل تمام صنعت سرگرمی من‌جمله فیلم است که البته برخی ها استدلال می‌کنند که هزینه هر نسخه بازی در حدود 60 دلار است در حالی که بلیط سینما بین 8 الی 10 دلار است که به هر حال بازی سریع تر از یک فیلم به رکورد یک میلیارد لاری می رسد که به عنوان مثال در مورد آواتار جیمز کامرون رکورد یک میلیارد دلاری در 19 روز رقم خورده است.

البته نمی‌توان انتظار 5 ساله دوستداران این بازی را برای انتشار نسخه بعدی بازی نیز نادیده انگاشت که بدون شک در هر چه پرفروش تر شدن این بازی کمک بسیار زیادی بوده است.

Source: gottabemobile

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.