آپدیت اندروید 4.2.2 نسخه وای‌فای گلکسی نوت 8 عرضه شد

عرضه به روزرسانی اندروید 4.2.2 به صورت بی‌سیم برای گلکسی نوت 8 سامسونگ آغاز شده و این به روزرسانی نه تنها باعث پایداری بیشتر این تبلت شده بلکه تغییراتی نیز در رابط کاربری تاچ ویز، به ویژه قسمت مخاطبین، S Planner و همچنین برنامه مرور ایمیلها به همراه داشته است.

4

فارنت:  عرضه به روزرسانی اندروید 4.2.2 به صورت بی‌سیم برای گلکسی نوت 8 سامسونگ آغاز شده و این به روزرسانی نه تنها باعث پایداری بیشتر این تبلت شده بلکه تغییراتی نیز در رابط کاربری تاچ ویز، به ویژه قسمت مخاطبین، S Planner و همچنین برنامه مرور ایمیل‌ها به همراه داشته است.

Android-4.2.2-for-galaxy-note-8

کاربرانی که هنوز اعلانی مبنی بر در دسترس بودن این به روزرسانی دریافت نکرده اند نیز می‌توانند به زودی و از طریق Kies و با اتصال دستگاه خود به رایانه، اقدام به نصب این به روزرسانی کنند.گلکسی نوت 8 اینچی سامسونگ به رزولوشن 1280 در 800 مجهز بوده و تراکم پیکسل صفحه نمایش آن 189 پیکسل در هر اینچ است.

این تبلت به پردازنده Exynos 4412 سامسونگ و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی مجهز است.دوربین پشتی این دستگاه 5 مگاپیکسلی  و دوربین جلوی آن 1.3 مگاپیکسل بوده و از باتری 4600 میلی آمپر بر ساعتی در این دستگاه استفاده شده است.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. زهرا می‌گوید

    باسلام من اندوید 2 2 4 رو نصب کردم اما صفحاتی که قبلا در مرورگر اینترنت اکسپلور ذخیره کرده لودم باز نمیشن و صفحاتی هم که بعد از اپدیت برای خواندن در حالت افلاین ذخیره میکنم متن هایی که به زبان فارسی نوشته شده رو با زبان ژاپنی نشون میده ممنون میشم اگه راهنماییم کنید دوباره امکانش هست که همون نسخه اندرویدقبل و نصب کنم چوناین امکان برام مهم هستش با تشکر

  2. vahid می‌گوید

    خب خیلی خوبه ولی برای نسخه3gچی یعنی n5100 هیچی نیومده؟؟؟؟

    1. وحید می‌گوید

      دادا مگه اینا 4g هم دارن؟؟؟؟برا من که آپدیت نیومده

  3. ar30 می‌گوید

    اندروید 4.3 وقتی که هست چرا 4.2 رو داد واسش! واقعا تو تبلت های اندرویدی هیچی نکسوس نمیشه