انتشار نخستین تصاویر از بازی ویدئویی Homefront 2

داستان بازی نسخه اول که در سال 2011 منتشر شد حول و حوش حمله کره شمالی به آمریکا و ایستادگی یک گروه چریکی و مقاومت آمریکایی در برابر این هجوم وحشیانه بود

0

فارنت: تصاویری از نسخه دوم شوتر محبوب Homefront به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد که نسخه بریتانیای استودیوی کرایتک در حال توسعه این عنوان طبق قول و قرار قبلی است.

homefront-2-wip

این عنوان را شرکت کرایتک از شرکت THQ  در سال گذشته خریداری کرد درست در زمانی که تاریح انتشار نسخه دوم بازی در سال 2015 اعلام شده بود.

داستان بازی نسخه اول که در سال 2011 منتشر شد  حول و حوش حمله کره شمالی به آمریکا و ایستادگی یک گروه چریکی و مقاومت آمریکایی در برابر این هجوم وحشیانه بود و طبق اعلام کرایتک قرار است در نسخه دوم بازی شاهد تغییر و تحولات جدید و شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود.

lQgGiF4L6-l5l4IbRjTVKibxUuVqTi_B4SsmN1WGcDE

البته در این تصاویر به ” به زودی” اشاره شده است ولی به هر حال این به زودی می‌تواند در زمانی بین هم اکنون و سال 2015 در تغییر باشد.

Source: vg247

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.