مایکروسافت به اچ‌تی‌سی: لطفاً روی گوشی‌های خود ویندوزفون هم نصب کنید!

در شرایطی که ویندوزفون مایکروسافت اصلاً اوضاع خوبی ندارد و همچنین اچ‌تی‌سی هم به ضرردهی رسیده مایکروسافت به این شرکت تایوانی پیشنهاد داده تا روی گوشی‌های محبوب اندرویدیش ویندوزفون را هم نصب کند و بفروشد!

0

فارنت: در شرایطی که ویندوزفون مایکروسافت اصلاً اوضاع خوبی ندارد و همچنین اچ‌تی‌سی هم به ضرردهی رسیده مایکروسافت به این شرکت تایوانی پیشنهاد داده تا روی گوشی‌های محبوب اندرویدیش ویندوزفون را هم نصب کند و بفروشد!

Windows-Phone-HTC-One

سه سال از عرضه ویندوزفون می‌گذرد اما هنوز مایکروسافت نتوانسته سهم اندروید و iOS را از بازار گوشی‌های هوشمند کم کند؛ از جهتی گوشی‌هایی مانند اچ‌تی‌سی وان با طراحی منحصر به فرد و زیبا از نظر سخت‌افزار امتیازات خوبی را از منتقدان و کاربران کسب کرده است و شاید یک وان ویندوزفونی بتواند هم اچ‌تی‌سی و هم مایکروسافت را از این وضعیت کمی خلاص کند.

به گزارش Bloomberg مایکروسافت از اچ‌تی‌سی درخواست کرده تا روی گوشی‌های اندرویدیش ویندوزفون نیز نصب کند تا مانند برخی تبلت‌های موجود کاربر بتواند بین دو سیستم‌عامل به صورت دلخواه سوییچ کند. گفته می‌شود برای راضی کردن اچ‌تی‌سی، مایکروسافت حاضر شده تا حتی بهای لایسنس ویندوزفون را هم از این شرکت تایوانی طلب نکند.

از آن‌جایی که دائماً می‌شنویم که ویندوزفون اپلیکیشن‌های کافی ندارد و کار کردن با آن دردسرهای خاص خودش را دارد کاربران معمولاً به سمت این سیستم‌عامل نمی‌روند؛ حال آن‌که با این روش کاربر می‌تواند بدون این‌که یک گوشی ویندوزفون خریداری کرده باشد سیستم‌عامل مایکروسافت را نیز امتحان کند به این ترتیب هم اچ‌تی‌سی می‌تواند گوشی‌های بیشتری به سبب وجود دو سیستم‌عامل بفروشد و هم کاربران بیشتری به ویندوزفون جذب می‌شوند.

به هر حال هنوز هیچ‌کدام از دو طرف این موضوع را تأیید نکرده‌اند اما این ایده به نظر هم به نفع کاربران و هم تولیدکنندگان است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.