صف دوستداران جی 2 ال‌جی در 24 ساعت مانده تا عرضه رسمی در تهران!

وبلاگ ال‌جی در ایران، تصاویری را از تجمع شب گذشته و تشکیل صف زودهنگام خریداران منتشر کرده که در نوع خود جالب است. بنا بر اعلام این وبلاگ اکنون بیش از یک‌صد نفر در این صف قرار گرفته‌اند و به نظر با این صف تشکیل شده دیگر امیدی برای سایر خریدارانی که قصد آمدن به این فروشگاه را داشته باشند، وجود ندارد.

9

فارنت: همان‌طور که خبر دارید، شرکت ال‌جی برنامه‌ای ویژه را برای اولین خریداران گوشی هوشمند جی2 در ایران تدارک دیده است. در این برنامه که تاکنون در ایران سابقه نداشته، یک‌صد خریدار اول این گوشی هوشمند از 50 درصد تخفیف ویژه در خرید این گوشی هوشمند برخوردار می‌شوند.

G2-pre-sale-in-tehran

حالا و کمتر از 24 ساعت ماند تا عرضه رسمی این گوشی هوشمند، خریداران این گوشی صف بلندی را در برابر پاساژ قائم تشکیل داده‌اند و قرار است ساعات آینده را در برابر این پاساژ به انتظار بنشینند.
وبلاگ ال‌جی در ایران، تصاویری را از تجمع شب گذشته و تشکیل صف زودهنگام خریداران منتشر کرده که در نوع خود جالب است. بنا بر اعلام این وبلاگ اکنون بیش از یک‌صد نفر در این صف قرار گرفته‌اند و به نظر با این صف تشکیل شده دیگر امیدی برای سایر خریدارانی که قصد آمدن به این فروشگاه را داشته باشند، وجود ندارد.

G2-pre-sale

بهر حال به نظر ما اگر می‌خواهید از راه دور برای خرید این گوشی به تهران بیایید بهتر است صرف‌نظر کنید. مگر اینکه جزو ان دسته از دوستداران جی 2 باشید که تخفیف 50 درصدی ال‌جی برای آن‌ها اهمیتی ندارد و به دنبال خرید این گوشی هوشمند هستند!
ذکر این نکته قابل توجه است که علاوه بر تخفیف 50 درصدی ال‌جی برای خریداران اول که در نوع خود برای اولین بار است که در ایران اجرا می‌شود، عرضه این گوشی همزمان با بازارهای جهانی و حتی زودتر از برخی کشورهای منطقه می‌تواند نشان از اهمیت بازار ایران برای ال‌جی موبایل باشد.

اگر هنوز با گوشی هوشمند جی 2 ال‌جی آشنا نشده‌اید بد نیست بررسی کوتاه و آشنایی اولیه با جی 2 ال‌جی را در فارنت بخوانید و منتظر بررسی کامل آن در فارنت باشید که به زودی منتشر خواهد شد.

CAM00117-LG

به‌روزرسانی: بنابر اعلام شرکت ال‌جی، با توجه به استقبال زیاد از این طرح تمام کسانی که صبح روز شنبه برای خرید این گوشی تشریف آورده بودند، در مراسمی در محل سینمای روبروی پاساژ در میان آنها قرعه‌کشی بعمل آمد و ۱۰۰ نفر اول شانس خرید گوشی با ۵۰% تخفیف را کسب کردند.
شرکت ال‌جی همچنین با توجه به استقبال موجود، برای ۲۰۰ نفر بعدی هم امکان خرید با ۲۰% تخفیف را قرار داد که این نفرات نیز از طریق قرعه‌کشی در همان سالن سینما انتخاب شدند و برای سایرین، کسانی که تا آخر وقت آن روز با در دست داشتن ته برگ قرعه‌کشی گوشی G2 خریداری کنند، یک عدد کاور هدیه در نظر گرفته شده است.

Source: LgMobile

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    من هم از 5 شنبه ساعت 3ظهر اونجا بودم و نهایت بی عدالتی از طرف مسولین و حرف زور از طرف مردمی که نهایتآ 12 ساعت قبل اونجا بدنو دیدم ، واقعآ واسه خودمون متآسفم

  2. شيريني می‌گوید

    خیلی عالیه. مردم همیشه به اون چیزی که لایقشن میرسن.
    جداً یک گوشی، اینقدر مهم و با ارزشه که چند روز تو خیابون بخوابی؟
    یک کلام، همش از بیکاریه! فقط و فقط بیکاری و گشنگی و حریصی برای هرچیری…
    اینایی که اونجا جمعن، حداقل نصفشون دلالن، نصفه دیگه هم گوشی‌بازن و فقط میخوان پز بدن که ما با 50% تخفیف خریدیم و فرداش همون کارایی رو باش انجام میدن که با 6600 میتونستن بکنن! نهایتا چند نفر انگشت شمار می‌مونن که گوشی رو برای استفاده کردن گرفتن.

  3. Pouya می‌گوید

    با سلام این برنامه ای که اجرا شد واقا تاسف آمیز بود . دنیا بار دیگه رنگ بی عدالت بودنش رو به رخ کشید . برای اون ۱۰۰ نفری که ۳ شب تو خیابون با کمترین امکانات سپری کردن و تا آخرین ساعات با تیم ال جی و نیروی انتظامی بیشترین همکاری رو داشتن تا جو و امنیت محل حفظ بشه و کسی آسیبی نبینه متاسف ترم .
    چون تازه بعد اون همه همکاری و صرف انرژی تو ۳ شبانه روز . بخاطر تحدیدی که از طرف جمعیتی که چند برابر ما بود و بخاطر نداشتن توانایی لازم نیروی انتظامی در کنترل جمعیت سود جو موجود در سالن حق مسلم زیر پا لح شد .
    بله ادمین جان الان میگی شرکت که بلاخره در آخر شب به ما ۱۰۰ نفر گوشی با ۵۰% off داده . اما ناراحتی من از همراه شدن شما با اون ظلمی هست که صورت گرفت . ناراحتی من از اون حس خیانت و ناجوانمردیی که از برند مورد علاقه ام دیدم .
    اگه ما پی گیری نمی کردیم امرi به ما گوشی می رسید . واقا از آفای بنیامین ( فکر می کنم اسمشون این بوذ ) ممنونم که اون روز عصر به حرفای ما توجه کردن .
    کاش همون فدر که ما مردونه تا اخر پاتون واستادیم شما هم تا اخر می ایستادین تا همچنان مثل سابق پر افتخار از LG حرف می زدیم .

    ذر آخر امیدوارم نظرات من رو بدون تغیر به مسولین برسونین و همچنین اجازه ثبت شدنش رو بدین .
    با تشکر از شما .

    ( این نظراتی بود که امروز تو صفحه ی LG ارسال کردم و منتظرم ادمین اجازه نمایشش رو بده . )
    پاسخ ↓

  4. رامین می‌گوید

    من 35 ساعت قبلش رفته بودم اونجا و خیلی ها رو می شناختم که از شهرستان ها پاشده بودند اومده بودند و حتی موبایلشون رو فروخته بودند که بتونند پول اینو جور کنند.ولی با اینکه این عده یک لیست 100 نفره ای رو برای نظم دادن تهیه کرده بودند،چون مغازه درون پاساژ بود،مغاذه دار ها شکایت کردند و نیروی انتظامی هم اومد و همه رو متفرق کرد و قول داد که به اون 100 نفری که تو صف بودند تخفیف رودند و گفتند که ساعت 5 صبح اونجا باشیم.خلاصه ما هم رفتیم ولی دوباره ازدحام شد و ایندفعه همه رو کردند توی سینما آستارا و اونجا بین 400 نفر قرعه کشی کردند…انگار نه انگار که این همه آدم توی صف چند شب منتظر بودند..خلاصه همه چیز تقصیر الجی بود که مغازه ای رو انتخاب کنند که برای بقیه مشکلی پیش نیاد و همه هم راحت بتونند صف بکشند

  5. محسن می‌گوید

    محسن جان من هم فکر کنم اولین بار نیست و احساس می کنم سامسونگ قبلا چند بار از این کارها کرده و تخفیف هم داده اما دقیقا سر کدوم مدلش یادم نیست

    1. محسن صحافی می‌گوید

      محسن جان..
      سامسونگ این کار رو بوسیله سامتل و برای گلکسی نوت 2 انجام داد که اونم تو خیابون جمهوری فروشگاه کامران بود. حالا هدایاش بماند :)
      صحبت سر برند نیست سر اینه که با این حد تخفیف بعید می دونم تا حالا کار انجام شده باشه اونم در مقایسه با الان که گوشی ها قیمت های میلیونی دارن.
      اینو ببین:
      http://farnet.ir/1391/07/30/galaxy-note-ii-phablet-launched-in-iran/

  6. iman می‌گوید

    در “نوع” خود اولین بار نیست … با توجه به عرضه های اینچنینی سامسونگ در گذشته .

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سامسونگ فقط یک نوبت اون هم هدیه میداد نه تخفیف سر گلکسی نوت 2

      1. iman می‌گوید

        همونطور که گفتم اولین بار سامسونگ بود که دی ماه 1390 در مراسم عرضه گلکسی نوت 1 به بازار ایران این حرکت ( عرضه اولیه همراه با ” تخفیف ” ) رو انجام داد و به ترتیب اولویت حضور افراد در صف تخفیف هایی از 50 تا 10 درصد رو به اون ها داد .

        منبع :
        http://goo.gl/i4FZoK

        _ متاسفانه یا خوشبختانه عرضه کنندگان ال جی هم میزان احترامشون به مشتری رو تو این برنامه نشون دادن ، 100 نفر اولی که ساعت ها حضور در صف رو تحمل کرده بودن حقشون خورده شد و بین اون ها و دیگران قرعه کشی شد … و مهمتر از همه اینکه هیچگونه عذرخواهی رسمی هم ازشون صورت نگرفت .