بازی ارتش‌های فرازمینی؛ اولین بازی ایرانی شبکه جهانی گرین لایت استیم

سرانجام یک بازی ایرانی توانست مجوز گرین لایت استیم را بدست آورد و بدین ترتیب بازی ارتش های فرازمینی استودیو رسپینا اولین بازی ایرانی است که در این شبکه معروف بازی قرار می‌گیرد.

0

فارنت: سرانجام یک بازی ایرانی توانست مجوز گرین لایت استیم را بدست آورد و بدین ترتیب بازی ارتش‌های فرازمینی استودیو استودیو راسپینا اولین بازی ایرانی است که در این شبکه معروف بازی قرار می‌گیرد.

استودیو رسپینا در این مورد اعلام کرده است:

“بسیار خرسندیم به شما عزیزان و حامیان همیشگی خود اطلاع دهیم در زمانی حدود دو هفته عنوان ایرانی ارتش‌های فرازمینی موفق به دریافت مجوز گرین لایت شد.

این در حالی است که لحظاتی پیش، بازی ۹۳% راه رسیدن به جمع ۱۰۰ بازی برتر لیست را پیموده بود و پیش از ورود به جمع بازی‌های برتر جهت انتخاب، مجوز خود را دریافت کرد. این امر نشانگر مقبولیت این عنوان ایرانی در خارج از مرزهای کشورمان است. این زمان برای دریافت مجوز نیز نوعی رکورد به حساب می آید و کمتر عناوینی بودند که به این افتخار نائل آمدند.
باری دیگر از شما دوستان خود برای این همراهی قدردانی کرده و نهایت تلاشمان را همچون گذشته به کار می بندیم تا به نوعی قدردان بخشی کوچکی از محبتتان باشیم و محصولی شایسته را عرضه کنیم.
موفقیت به دست آمده را به شما و همه دوستداران صنعت بازی سازی ایران تبریک می گوییم.

داستان بازی طبق اعلام استودیو رسپینا:

” ارتشهای فرازمینی” بازی تیراندازی اول شخصی است که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگهای بشریت بر سر بزرگترین دغدغه‌ی خود خواهد بود‌؛ “انرژی”

آن هنگام که زمین ویران شده از جنگ به ناچار به فراموشی سپرده می‌شود تا سیطره‌ی حیات به مرزهایی فراتر گسترش یافته و منابع انرژی جدید تقدیری دیگر را رقم زند. اما سرنوشت طردشدگان فرار از نابودی شد. آنها که از ترک زمین بازماندند و زمینیان طردشان کردند، اتحادی تشکیل داده و بقای خود را در تصاحب انرژی قدرتها جستجو می‌کنند. رویای انتقامشان مانع از کهنگی نفرت جنگ می‌شود.”

بازی ارتش‌های فرازمینی

مراحل تولید بازی ‘ارتش‌های فرازمینی’ از دی ماه سال ۱۳۹۰ و با موتور قدرتمند UDK آغاز شد. تولید فنی این بازی در سال ۱۳۹۲ به اتمام خواهد رسید و در قدم نخست نسخه‌ی فارسی آن روانه‌ی بازار خواهد شد.

تیم فارنت نیز به نوبه خود این موفقیت بزرگ برای توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی در میهن عزیزمان تبریک عرض می‌کند و امیدواریم شاهد حضور بیش از بیش بازی‌های ایرانی در استیم باشیم.

برای مشاهده این بازی در شبکه استیم می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.