تماشا کنید: مقایسه سرعت انواع مدل‌های آیفون شرکت اپل تا به امروز!

تصور کنید هر 8 نسخه از آیفون شرکت اپل را در اختیار داشته باشید و امکان انجام آزمایشاتی برای مقایسه سرعت این گوشیهای هوشمند مهیا شده باشد.در طول انجام این تستها، آیفون 3GS اولین دستگاهی بود که خاموش شد و پس از آن دستگاههای مجهز به نسخه هفتم Ios، همزمان با هم خاموش شدند.

0

فارنت: تصور کنید هر 8 نسخه از آیفون شرکت اپل را در اختیار داشته باشید و امکان انجام آزمایشاتی برای مقایسه سرعت این گوشی‌های هوشمند مهیا شده باشد. حالا این موضوع محقق شده و می‌توانید در ویدئو زیر به تماشای آن بنشینید.

در زمان انجام این تست‌ها، آیفون 3GS اولین دستگاهی بود که خاموش شد و پس از آن دستگاه‌های مجهز به 7 iOS، همزمان با هم خاموش شدند. پس از روشن کردن مجدد این دستگاه‌ها، تست قابلیت‌های پردازشی آغاز شد و در طول این آزمایشات، آیفون 5S و آیفون 5 شانه به شانه هم پیش رفته و آیفون 5C نیز با اختلافی کم درست پشت سر آنها قرار دارد.

برای کسانی که هنوز گوشی آیفون 5 خود را ارتقا نداده‌اند جای بسی امیدواری است که آیفون 5 همچنان دستگاه سریعی به شمار می‌آید. نکته جالب در این تست اینکه می‌توان به وضوح مشاهده کرد که دستگاه‌های هوشمند از سال 2007 تا کنون چقدر پیشرفت داشته‌اند. این نکته را به ویژه می‌توان در تفاوت سرعت بارگذاری دستگاه‌ها مشاهده کرد.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.