ZTE Geek: اولین گوشی مجهز به پردازنده تگرا 4 انویدیا رسماً رونمایی شد

پردازنده تگرا 4 انویدیا برخلاف نسل قبلی با استقبال مناسبی از سوی شرکت‌های مشهور ساخت گوشی‌های هوشمند مواجه نشد و حالا ZTE به عنوان اولین با گوشی Geek خود از این پردازنده بهره خواهد برد.

0

فارنت: پردازنده تگرا 4 انویدیا برخلاف نسل قبلی با استقبال مناسبی از سوی شرکت‌های مشهور ساخت گوشی‌های هوشمند مواجه نشد و حالا ZTE به عنوان اولین با گوشی Geek خود از این پردازنده بهره خواهد برد.

ZTE-Geek

پنج ماه پیش در انجمن توسعه‌دهندگان اینتل ZTE گوشی Geek را با پردازنده دو هسته‌ای 2 گیگاهرتزی اینتل اتم و با صفحه‌نمایش اچ‌دی 720p معرفی کرد. این گوشی قرار بود در یک چهارم سوم سال 2013 عرضه شود اما ZTE تصمیم گرفت تا مشخصات آن را از یک گوشی میان‌رده به یک گوشی پرچم‌دار بالاجدولی تغییر دهد برای همین طبق شایعات گذشته آن را به صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و پردازنده تگرا 4 تجهیز کرد.

ZTE-Geek-colors

به تازگی در نمایشگاه بین‌المللی تلکام بیجینگ ZTE این گوشی را به صورت رسمی معرفی کرده و به نمایش گذاشت. ZTE Geek دارای صفحه‌نمایشی به اندازه پنج اینچ و با وضوح 1080p خواهد بود. قلب تپنده این گوشی Nvidia Tegra4 با چهار هسته پردازشی Cortex-A15 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی جدید ULP GeForce بوده که با دو گیگابایت رم همراهی می‌شود.

ZTE-Geek-2

این گوشی همچنین با دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی و در رنگ‌های متنوعی مانند قرمز و آبی عرضه خواهد شد که بی‌شباهت به آیفون 5C اپل هم نیست؛ هر چند وقتی این گوشی معرفی شد حتی تصاویری هم از آیفون پلاستیکی اپل لو نرفته بود.

این گوشی تنها 1888 یوآن برابر با 308 دلار قیمت خواهد داشت اما هنوز مشخص نیست که ZTE برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن خواهد داشت یا خیر.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.