آی‌پد مینی 2 با پردازنده A7، حسگر اثر انگشت و در سه رنگ عرضه خواهد شد

سونی دیکسون، شخصیتی که به واسطه انتشار مشخصات محصولات اپل، پیش از معرفی رسمی این محصولات توانسته برای خود نامی دست و پا کند اکنون توانسته با آی‌پد مینی 2 کارکند و متعاقبا حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

1

پیش از همه بد نیست بدانید که آی‌پد مینی 2 از پردازنده A7  با معماری جدید 64 بیتی و 1 گیگابایت رم همانند آیفون 5S بهره می‌برد. کمک پردازنده حرکتی M7 نیز به برنامه هایی که به سنسورهای حرکتی نیازدارند اجازه می‌دهد بدون استفاده از پردازنده A7 در پس زمینه اجرا شوند.

آی‌پد مینی 2 به سنسور Touch ID جدید مجهز بوده که به کاربر این امکان را می‌دهد که با استفاده از اثر انگشت، قفل صفحه نمایش را بازکرده و یا حتی از طریق آیتونز خریدهای اینترنتی انجام دهد.نهایتا این دستگاه نیز همانند آیفون 5S در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد.

gsmarena_000لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره صفحه نمایش آیپد مینی 2 و احتمال استفاده از صفحه نمایش رتینا منتشر نشده است.به نظر نمی‌رسد با این توان سخت افزاری فوق العاده، اپل بازهم تصمیم بگیرد از صفحه نمایشهای غیر رتینا استفاده کند، اما مطمئنا باید راهکاری برای بهینه سازی باتری مصرفی اینگونه صفحات نمایش و همچنین اندازه باتری اندیشیده شود.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mahsa می‌گوید

    thanks