وقتی اسکرین شات‌های رابط کاربری پلی استیشن 4 همه را شگفت‌زده می‌کند

حدودا دوماه به عرضه محصول جنجالی سونی زمان باقی مانده است.محصولی که پیش از این عکسها و ویدئوهای زیادی از قابلیتهای آن منتشر شده بود اما این بار، تصاویری از رابط کاربری جدید پلی استیشن 4 منتشر شده است.

0

نسل چهارم کنسول بازی پلی‌استیشن در تاریخ 24 آبان‌ماه در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد و حدودا دوهفته بعد، دوستداران بازی‌های دیجیتال می‌توانند پلی استیشن 4 را در بریتانیا نیز تهیه کنند. با این تفاسیر، حدودا دوماه به عرضه محصول جنجالی سونی زمان باقی مانده است.

ps4-interface-home-screen---Copy

محصولی که پیش از این عکس‌ها و ویدئوهای زیادی از قابلیت‌های آن منتشر شده بود اما این بار، تصاویری از رابط کاربری جدید این دستگاه منتشر شده است.

ps4-interface-whats-new

مدیر انجمن منطقه‌ای اروپا، کریس اون، 12 تصویر از قسمت‌های مختلف رابط کاربری پلی استیشن 4 منتشر کرده است که شامل صفحه اصلی، پروفایل، منوی ویرایش تصویر و حتی رابط کاربری از دید گوشی همراه یا تبلت شما است. تغییرات بنیادی در رابط کاربری به خوبی در این تصاویر مبرهن است.

ps4-interface-live-stream - Copy

وی ابرار امیدواری کرده با دیدن این تصاویر، پیش از عرضه رسمی پلی استیشن 4، کمتر شگفت زده شوید. به نظر می‌رسد تنها قسمتی که جای خالی اسکرین شات‌هایش در این تصاویر احساس می‌شود، فروشگاه پلی استیشن است.

باید دید آیا تغییراتی در این فروشگاه حادث خواهد گردید یا اینکه همان فروشگاه موجود در پلی‌استیشن 3، عینا در این دستگاه جدید کپی خواهد شد.

Source: Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.