عرضه رایگان بازی فیفا 14 برای iOS و اندروید

الکترونیک آرتز با مجوز رسمی فیفا این عنوان را با بیش از 33 لیگ با بیش از 600 تیم عرضه کرده است و شما می‌توانید بیش از 16 هزار بازیکن را در بهترین لیگ های دنیا را در پیش روی خود داشته باشید.

0

فارنت: شرکت الکترونیک آرتز بازی فیفا 14 را که چند روز پیش در استور نیوزیلند قرار گرفته بود به صورت رسمی برای هر دو بستر اندروید و iOS ‌عرضه کرد.

Fifa14 For Android iOS

شایان ذکر است که الکترونیک آرتز برای قبضه استور اندروید و iOS این عنوان را به صورت رایگان و با قابلیت خرید‌های داخل برنامه‌ای عرضه کرده است. الکترونیک آرتز با مجوز رسمی فیفا این عنوان را با بیش از 33 لیگ با بیش از 600 تیم عرضه کرده است و شما می‌توانید بیش از 16 هزار بازیکن را در بهترین لیگ های دنیا را در پیش روی خود داشته باشید.

ضمنا برای نخستین بار شما  می‌توانید یک تفسیر و شرح مختصر به زبان های انگلیسی. فرانسوی.آلمانی .ایتالیایی و اسپانیایی را برای هر بازی  دریافت کنید. برای دانلود و بارگیری این بازی به صورت رایگان می‌توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

دانلود مستقیم نسخه اندروید

دانلود مستقیم نسخه iOS

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.