مقایسه اندازه وان مکس: غول‌پیکر اچ‌تی‌سی واقعاً چقدر بزرگ است؟

ساعاتی پیش اچ‌تی‌سی رسماً از فبلت غول‌پیکر وان مکس خود پرده برداشت. حالا در میان فبلت‌هایی مثل گلکسی نوت 3، اکسپریا زد اولترا و گلکسی مگا 6.3، فبلت جدید اچ‌تی‌سی چه اندازه‌ای دارد؟

0

وان مکس ابعادی برابر با 164.5 در 82.5 در 10.3 میلی‌متر دارد و وزن آن هم 217 گرم است. بگذارید ابتدا اندازه وان مکس را با پرچم‌داران هوشمند اخیر مقایسه کنیم.

مقایسه اندازه اچ تی سی وان مکس

در تصاویر زیر می‌توانید اندازه اچ‌تی‌سی وان مکس را با گلکسی مگا 6.3 سامسونگ، آیفون 5S و پرچم‌دار کوچکتر اچ‌تی‌سی، وان مقایسه کنید. جای تعجبی نیست که وان مکس به عنوان یک فبلت اندازه بسیار بزرگتری نسبت به این پرچم‌داران دارد و البته صفحه‌نمایش بزرگتری هم دارد.

HTC-One-Max-Size-comparison

حالا به رقابت اصلی بپردازیم. وان مکس در تصویر زیر با دیگر فبلت‌های اندرویدی مقایسه شده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید وان مکس تقریباً اندازه‌ای برابر با گلکسی مگا 6.3 سامسونگ دارد در حالی که صفحه‌نمایش آن 0.4 اینچ کوچک‌تر است. اندازه بزرگتر این فبلت به علت اسپیکرهای استریوی Boom Sound در بالا و پایین صفحه‌نمایش و البته حاشیه بزرگ اطراف آن است. در مقابل گلکسی نوت 3 با این‌که تنها 0.2 اینچ صفحه‌نمایش کوچکتری دارد اما بسیار از وان مکس کوچک‌تر است. زد اولترا هم که با صفحه‌نمایش غول‌آسای 6.4 اینچی همان‌طور که انتظار داریم از وان مکس هم بزرگتر است.

One-Max-Size

از نظر ضخامت هم اچ‌تی‌سی نسبت به سایر رقبا عقب مانده است. چرا که با ضخامت 10.3 میلی‌متری وان مکس حداقل 2 تا 3 میلی‌متر از رقبایش ضخیم‌تر است. به هر حال اگر قصد خرید فبلت وان مکس را دارید بهتر است بدانید که نمی‌توانید آن را به راحتی در هر جیبی جا بدهید!

One-Max-thickness-comparison


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.