شایعه/ گلکسی اس 5 سامسونگ دی‌ماه از راه می‌رسد

هنوز عرق گلکسی نوت 3 خشک نشده که شایعات خبر از معرفی زودهنگام پرچم‌دار جدید سامسونگ گلکسی اس 5 می‌دهند. پردازنده هشت هسته‌ای واقعی 64 بیت و دوربین 16 مگاپیکسل از مشخصات احتمالی گلکسی اس 5 هستند.

2

فارنت: هنوز عرق گلکسی نوت 3 خشک نشده که شایعات خبر از معرفی زودهنگام پرچم‌دار جدید سامسونگ گلکسی اس 5 می‌دهند. پردازنده هشت هسته‌ای واقعی 64 بیت و دوربین 16 مگاپیکسل از مشخصات احتمالی گلکسی اس 5 هستند.

Metallic-Galaxy-S5-concept

 سامسونگ گلکسی اس 3 را 15 ماه پس از گلکسی اس 2 و گلکسی اس 4 را ده ماه پس از آن در اسفندماه 91 معرفی کرد و به نظر می‌رسد قصد دارد تا گلکسی اس 5 را باز هم زودتر و در دی‌ماه امسال معرفی کند. از آن‌جایی که طراحی گلکسی اس 4 بسیار به نسخه قبلی شبیه بود و رقبا گوشی‌های زیباتر و باکیفیت‌تری را معرفی کردند سامسونگ نتوانست آن‌طور که انتظار داشت کهکشانی چهارمش را بفروشد و شاید به همین دلیل قصد دارد نسخه پنجم را سریع‌تر وارد بازار کند. البته عرضه گوشی‌هایی مانند جی2، زد1 و آیفون 5اس با سخت‌افزار قوی‌تر نیز می‌تواند در این تصمیم احتمالی سامسونگ مؤثر باشد.

با این‌که هنوز خیلی زود است که در مورد مشخصات فنی و ظاهری گلکسی اس 5 چیزی بنویسیم شایعات حاکی از آن است که سامسونگ بالاخره از بدنه‌ای باکیفیت‌تر استفاده خواهد کرد. پردازنده گلکسی اس 5 احتمالاً پردازنده هشت هسته‌ای واقعی Exynos 5430 خواهد بود که از فناوری Heterogeneous استفاده خواهد کرد.

دوربین گلکسی اس 5 هم به احتمال زیاد 16 مگاپیکسلی و با سنسور جدید ISOCELL است که پیش از این معرفی شده بود و عملکرد بسیار خوبی در نور کم خواهد داشت. بیش از این چیزی از کهکشانی پنجم سامسونگ نمی‌دانیم و باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند درز کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مسعود می‌گوید

    سامسونگ در راه اژدها

  2. کوروش می‌گوید

    اوه اوه. سامسونگ عصبانی میشود :ی