تخفبف 40 درصدی خرید محصولات امنیتی خانگی پاندا سکیوریتی

کلیه محصولات امنیتی خانگی شرکت پاندا سکیوریتی از ابتدای مهرماه و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید تا روز دانش آموز با 40 تخفیف ویژه در سراسر کشور عرضه خواهد شد.

0

فارنت: شرکت ایمن رایانه پندار، به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، همزمان با شروع فصل بازگشایی مدارس کلیه محصولات امنیتی خانگی شرکت پاندا سکیوریتی را با 40 درصد تخفیف ویژه به کلیه دانش آموزان و دانشجویان عرضه خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی این شرکت، کلیه محصولات امنیتی خانگی شرکت پاندا سکیوریتی از ابتدای مهرماه و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید تا روز دانش آموز با 40 تخفیف ویژه در سراسر کشور عرضه خواهد شد.

Panda Boxes 2014

این تخفیف به کلیه محصولات خانگی شرکت پاندا سکیوریتی شامل Panda Antivirus Pro، panda Internet Security و Panda Global Protection تعقل خواهد گرفت و علاقه مندان به استفاده از این تخفیف ویژه می توانند به فروشگاه های عرضه نرم افزارها و تجهیزات رایانه ای در سراسر کشور مراجعه کنند.
چنانچه تمایل دارید با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد هر یک از این محصولات آشنا شوید به شما توصیه می کنیم به وب سایت محلی این شرکت به آدرس Pandasecurity.ir مراجعه و از بخش محصولات خانگی بازدید فرمائید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.