قیمت رسمی جی 2 ال جی و زمان عرضه آن در بازار ایران

ال‌جی ظاهرا برای ورود آخرین پرچمدار خود به بازار تدابیر خاصی اندیشیده است و علاوه بر پیش‌فروش این گوشی هوشمند و تعیین جایزه برای کسانی که نسبت به پیش‌خرید آن اقدام می‌کنند از تخفیف عجیب و فوق‌العاده 50 درصدی برای یکصد خریدار اول این گوشی هوشمند از فروشگاه رسمی این شرکت خبر داده است.

22

فارنت: دفتر ال‌جی موبایل در ایران قیمت رسمی و تاریخ عرضه گوشی هوشمند جی 2 خود در بازار ایران را اعلام کرد.
بنابر آنچه که این شرکت در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده است، نسخه 16 گیگابایتی این گوشی هوشمند از روز شنبه سیزدهم مهرماه و به قیمت یک میلیون و هشتصد و هفتاد هزار تومان به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

Lg G2 White and Black

ال‌جی ظاهرا برای ورود آخرین پرچمدار خود به بازار تدابیر خاصی اندیشیده است و علاوه بر پیش‌فروش این گوشی هوشمند و تعیین جایزه برای کسانی که نسبت به پیش‌خرید آن اقدام می‌کنند از تخفیف عجیب و فوق‌العاده 50 درصدی برای یکصد خریدار اول این گوشی هوشمند از فروشگاه رسمی این شرکت خبر داده است که در بازار تلفن همراه کشور بی‌سابقه به شمار می‌آید.
بنابر اعلام ال‌جی، 100 نفر اولی که در روز سیزدهم مهرماه گوشی هوشمند جی 2 ال‌جی را از فروشگاه مدیا شماره یک، واقع در طبقهٔ پنجم پاساژ قائم تهران، خریداری کنند، ۵۰ درصد تخفیف می‌گیرند! ظاهرا فروش این گوشی از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد و ال‌جی تاکید کرده که این تخفیف تنها به یکصد نفر اول صف تعلق خواهد گرفت.

Lg G2 Black Font

این شرکت همچنین با توجه به زمان عرضه این گوشی، به 713 نفر از کسانی که نسبت به پیش‌خرید این گوشی اقدام کنند یک کاور هوشمند مخصوص گوشی جی 2 QuickWindow به صورت رایگان اهدا خواهد کرد.

اگر به دنبال مقایسه این دو فرصت هستید بد نیست بدانید که قیمت رسمی QuickWindow از سوی شرکت ال‌جی در حدود 150 هزار تومان اعلام شده است. بنابراین اگر قصد پیش‌خرید این محصول را دارید بهتر است فرم پیش‌خرید را پر کرده تا بنابر اعلام ال‌جی پس از سیزدهم مهرماه برای تائید مشخصات و آدرس با شما تماس گرفته شود و اگر جزو 713 نفر اول باشید به همراه گوشی یک عدد کاور QuickWindow نیز به آدرس نوشته شده توسط شما ارسال شود.

Lg G2 White Rear

گوشی هوشمند جی 2 شرکت ال‌جی را اولین گوشی هوشمند شرکت ال‌جی می‌توان دانست که با این فاصله اندک از زمان عرضه در بازارهای جهانی در بازار ایران عرضه می‌شود. بد نیست بدانید که این گوشی هوشمند هم‌اکنون در بسیاری از بازارهای جهانی هنوز عرضه نشده است.

برای آشنایی بیشتر با آخرین پرچمدار اندرویدی شرکت ال‌جی می‌توانید بررسی کوتاه و آشنایی اولیه با این گوشی هوشمند را در فارنت بخوانید.

Source: LgMobile

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

22 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    گوشی هوشمند جی 2 شرکت ال‌جی را اولین گوشی هوشمند شرکت ال‌جی می‌توان دانست که با این فاصله اندک از زمان عرضه در بازارهای جهانی در بازار ایران عرضه می‌شود. بد نیست بدانید که این گوشی هوشمند هم‌اکنون در بسیاری از بازارهای جهانی هنوز عرضه نشده است.

  2. Mahdi می‌گوید

    ال جی جان مشتاقیم گوشی رو از نزدیک ببینم .در ضمن شنیدم ال جی پنجاه درصدم تخفیف گذاشته روی این گوشی .جدی قیمتش که خیلی خوبه .فقط منتظریم تا هر چه زود تر ببینمیش.

  3. الهام می‌گوید

    یک ماهی میشه الجی جی2 خریدم ولی از همون اول مشکل پرش انتن داره که خیلی رو اعصابه. چون اصلا توقع نداشتم. چاره ای داره؟جاهیی که حتی انتن هست یهو انتنش میپره:-(

  4. سارا می‌گوید

    یه ماهی میشه g2 خریدم تو محیط های شلوغ بون هندسفری صدای جالبی به گوش انتقال نمیده مشکل از کجاس؟

  5. romina می‌گوید

    man lg g2 kharidam ye haftas dastame harooz saato tarikhesh mikeshe jelo asan ye vazi darim ma kasi nazari chizi nadare?chikar konm?avazesh konm?kalafam karde asan hersie

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تو بخش تنظیمات باید Time Zone‌ رو تهران (GMT 03:30) و تنظیم ساعت از روی شبکه (Automatic date&time)رو فعال کنید.
      موفق باشید.

  6. علی می‌گوید

    سلام دوستان.ببخشید میخوام بدونم میشه روی ال جی جی2بازی ریخت و بازی کرد.ممنون

    1. nazi می‌گوید

      oohoom mishe vali man mikhastam begiram ino chon andorid nis pashimun shodam htc one kheili ghiafasho bishtar mipasndam toam negash kon :)

      1. محسن صحافی می‌گوید

        این گوشی اندرویدیه دوست عزیز

  7. رهام می‌گوید

    من برادرم یه tab3خریده خیلیم راضیه

  8. arsalan می‌گوید

    راسته ۵۰ درصد تخفیف ؟ حالا از کجا باید بخریم
    از توی این سایتم میشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لطفا به تاریخ انتشار مطلب دقت کنید

  9. پدرام می‌گوید

    نسخه 16 گیگ رو دارن میارن نه 32

  10. مهیار می‌گوید

    قیمت جهانی نسخه 32 گیگابایت این گوشی تقریبا 600 دلاره و جالب اینه که وقتی به قیمت دلار روز حساب می کنی می بینی تقریبا با قیمت جهانی به یک قیمت عرضه میشه و این خیلی خوبه.

  11. K.A.S.R.A می‌گوید

    خیلی خوش قیمت هست.
    سونی زد 1 اصلا خوب ظاهر نشد
    بنچ مارک بد
    شارژدهی بد
    وزن زیاد
    اندازه بزرگ
    فقط دوربینش خوبه
    ولی این خیلی خوب ظاهر شد

  12. فرزاد می‌گوید

    یکی کمکم کنه!

    دوستان من تا حالا تبلت نخریدم و نمیدونم کدومش بهتره و اطلاعاتی هم در مورد تبلت ندارم

    اینو یه فروشنده ای به من پیشنهاد داده:samsung galexy tab3 به اندازه 7 اینچ
    میخواستم بدونم خوبه؟
    خواهشا جواب بدید!
    اگه اینجا سولمو مطرح کردم ببخشید

    1. مهیار می‌گوید

      بهتره به جای خریدن تبلت هفت اینچی به خریدن یکی از همین گوشی های صفحه بزرگ یا فبلت فکر کنی هم قیمت منطقی تری داره و هم سخت افزار قویتر. اینجوری به جای گوشی هم می تونی استفاده کنی. مثلا همین یا اپتیموس جی پرو
      بازم خود دانی

      1. فرزاد می‌گوید

        گوشی دارم!

        ولی میخوام تبلت بخرم میخواستم بدونم این خوبه؟

        بازم ممنون از جوابتون!

    2. حمیدرضا می‌گوید

      نکسوس 7 2013 !!!!! جز بخری ضرر میکنی ;)

    3. omid می‌گوید

      عالیه حرف نداره ولی می تو نی با ÷ولت به ipad air بخری که بهتره

  13. منصور می‌گوید

    واقعا 50 درصد تخفیف! یعنی نهصد تومن تخفیف میدن..
    با اینکه می دونم مطمئنا صف ر میشه از دلال ولی فکر کنم بیا رزه یک شب رو تا صبح تو صف وایستی اونم وقتی که ماه ها منتظر بودی این گوشی بیاد بازار

  14. مهرداد می‌گوید

    جی 2 جان مشتاق دیداریم ;)