عرضه نسخه دوم بازی پرندگان خشمگین؛ جنگ ستارگان

یکی از نکات جالب این بازی امکان قرارگیری در هر دو سوی خوب و بد این بازی است و مکانیک آن تقریبا همانند بازی اول است و چند امکان جدید نیز به بازی افزوده شده و اسباب بازی‌های واقعی ساخته شده برای جنگ ستارگان نیز در داخل بازی در دسترس هستند.

0

فارنت: شرکت فنلاندی رویو از نسخه دوم بازی پرندگان خشمگین در جنگ‌های ستاره ای در پلی استور گوگل، اپ استور اپل و ویندوز فون استور رونمایی کرد که دارای  قیمت 99 سنت است اما دارای یک نسخه رایگان در پلی استور با تحمل پیام‌های بازرگانی نیز است.

Angry Birds Star Wars II-1

این بازی حوادث 3 گانه جنگ ستارگان را پوشش می‌دهد تا به دلتنگی های ما در نسخه اول این بازی پایان دهد. یکی از نکات جالب این بازی امکان قرارگیری در هر دو سوی خوب و بد این بازی است و مکانیک آن تقریبا همانند بازی اول است و چند امکان جدید نیز به بازی افزوده شده و اسباب بازی‌های واقعی ساخته شده برای جنگ ستارگان نیز در داخل بازی در دسترس هستند.

Angry Birds Star Wars II

البته بازی دارای خرید های داخل برنامه‌ای زیادی است که به عنوان کمثال برای داشتن دائمی یک شخصیت در طول بازی باید هزینه ای در حدود 2.99 دلار صرف کنید. به هر حال این بازی نیز همانند سایز نسخه های بازی پرندگان خشمگین به خوبی اوقات فراغت شما را به همراه عمو جرج لوکاس پر خواهد کرد.

Angry Birds Star Wars II-3

لینک فروشگاه آی‌تونز اپل

لینک نسخه پولی گوگل پلی

لینک نسخه رایگان گوگل پلی

لینک فروشگاه ویندوزفون

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.