احتمال عرضه تبلت جی‌پد 8.3 ال‌جی با قیمت تنها 299 دلار

اگر شایعاتی چینی درست باشند ال‌جی قصد دارد تبلت جدید 8.3 اینچی خود را با سخت‌افزار قدرتمندش با قیمت تنها 299 دلار عرضه کند.

0

فارنت: اگر شایعاتی چینی درست باشند ال‌جی قصد دارد تبلت جدید 8.3 اینچی خود را با سخت‌افزار قدرتمندش با قیمت تنها 299 دلار عرضه کند.

G-PAD-03

این تبلت که حدود دو هفته پیش معرفی شد و در نمایشگاه IFA 2013 در معرض دید عموم قرار گرفت نسبت به آیپد مینی اپل از نظر مشخصات یک سر و گردن بالاتر است و می‌توان آن را رقیبی برای نکسوس 7 جدید گوگل و ایسوس نیز معرفی کرد. پردازنده اسنپ‌دراگون 600، صفحه‌نمایش فول اچ‌دی 8.3 اینچی، دو گیگابایت رم، باتری 4600 میلی آمپری، ضخامت 8.33 میلی‌متری و اندروید 4.2.2 از مشخصات این تبلت است.

G-PAD-01

به گزارش Zol.com.cn این تبلت احتمالاً با قیمت 299 دلار در ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد. این قیمت با تبلت گران‌قیمت آیپد مینی اپل قابل مقایسه نیست و تنها 60 دلار از نکسوس 7 جدید گران‌تر است. ال‌جی با عرضه گوشی‌ها و فبلت‌های قدرتمندی مانند جی پرو و جی2 جایگاه خوبی در بازار موبایل پیدا کرده و حالا سعی دارد در بازار تبلت‌ها نیز جایی برای خود دست و پا کند.

اگر شایعات درست باشد امیدواریم قیمت عرضه این تبلت برخلاف نکسوس 7 در تمامی نقاط دنیا همان 299 دلار باشد؛ هرچند که از سرنوشت عرضه این تبلت در بازار ایران هنوز خبری منتشر نشده است.


پایان مطلب/

Source: UnwiredView

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.