پدفون اینفینیتی جدید ایسوس با فناوری دوربین PixelMaster رونمایی شد

همان‌طور که ایسوس قول داده بود دقایقی پیش در مراسمی در شهر تایپی PadFone Infinity جدید خود را معرفی کرد. پدفون جدید از نظر سخت‌افزاری تغییر زیادی کرده و برای رقابت با پرچم‌داران اندرویدی، چه گوشی‌ها و چه تبلت‌ها حاضر شده است.

0

فارنت: همان‌طور که ایسوس قول داده بود دقایقی پیش در مراسمی در شهر تایپی PadFone Infinity جدید خود را معرفی کرد. پدفون جدید از نظر سخت‌افزاری تغییر زیادی کرده و برای رقابت با پرچم‌داران اندرویدی، چه گوشی‌ها و چه تبلت‌ها حاضر شده است.

New-Padfone-infinity

بزرگترین تغییر پدفون اینفینیتی جدید همان‌طور که انتظار می‌رفت استفاده از چیپست جدید کوالکام Snapdragon 800 به عنوان قوی‌ترین پردازنده موبایلی با چهارهسته Krait 400 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 330 است. همچنین یک تغییر خوب دیگر اضافه شدن شیار کارت حافظه برای افزودن به ظرفیت داخلی این تبلت است. البته خوب است بدانید پدفون قبلی با ظرفیت‌های 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شد اما پدفون جدید تنها در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

همچنین یک میکروفون برای حذف نویز محیط اطراف به پدفون اضافه شده است و اطراف گوشی و بدنه آلومینیومی با کیفیت آن به وسیله الماس به ظرافت تراشکاری شده است. این گوشی و تبلت این‌بار در رنگ‌های مشکی تیتانیومی و سفید پلاتینومی عرضه خواهد شد.

مانند بسیاری شرکت‌های دیگر ایسوس هم روی قابلیت‌های دوربین پدفون جدید تاکید بسیاری می‌کند؛ با این‌که سنسور همان 13 مگاپیکسلی با گشادگی F/2.0 بافی مانده اما اپلیکیشن جدید دوربین قابلیتی به نام PixelMaster را ارائه می‌کند که با ترکیب چند پیکسل یک پیکسل واضح‌تر و بهتر را حاصل می‌کند. این ویژگی که شبیه به فناوری Oversampling در سری PureView نوکیا عمل می‌کند از تصاویر 13 مگاپیکسلی تصویری 3 مگاپیکسلی حاصل می‌کند. مدیرعامل ایسوس “جری شن” نمونه عکس گرفته شده در نور کم پدفون جدید را با آیفون 5، گلکسی اس 4 و اچ‌تی‌سی وان مقایسه کرده و عملکرد بهتر آن را در نور کم به رخ رقبا می‌کشد و همچنین ادعا می‌کند دوربین پدفون جدید می‌تواند نسبت به گوشی‌های عادی 4 برابر روشنایی بیشتری را ایجاد کند. یک قابلیت دیگر دوربین جدید پدفون حالت Turbo Mode برای گرفتن 35 عکس در هر ثانیه است! هر چند که در این حالت وضوح تصاویر به 3 مگاپیکسل محدود خواهد شد.

Padfone-PixelMaster

از نظر نرم‌افزاری علاوه بر نسخه جدید اندروید 4.2.2 رابط کاربری ایسوس کمی ساده‌تر و مسطح‌تر شده و به علت استفاده از نسخه جدید اندروید سرعت کار با تبلت و گوشی هم بهتر شده است. خوشبختانه ایسوس اعلام کرد که آپدیت اندروید 4.2.2 برای پدفون اینفینیتی قبلی نیز به زودی عرضه خواهد شد اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است.

دیگر مشخصات اینفینیتی جدید بدون تغییر باقی مانده است: صفحه‌نمایش 5 اینچی گوشی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل و از نوع Super IPS، باتری 2400 میلی‌آمپری، فناوری SonicMaster صدا، دوربین 2 مگاپیکسلی جلویی، NFC، دو گیگابایت رم، بلوتوث 4 و خروجی تصویر MyDP.

گوشی پدفون جدید به تنهایی با قیمت حدودی 640 دلار و تبلت داک آن هم 240 دلار عرضه خواهد شد و البته داک تبلت مدل قبلی را نیز می‌توانید با پدفون جدید استفاده کنید.


پایان مطلب/

Source: Engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.