تمامی والپیپرها و رینگتون‌های iOS 7 را به رایگان از اینجا دانلود کنید

چند روزی است نسخه GM سیستم‌عامل iOS 7 برا توسعه‌دهندگان عرضه شده و تا دو روز دیگر نیز نسخه رسمی آن برای کاربران آیفون، آیپادتاچ و آیپد عرضه می‌شود. اما اگر دوست دارید بر روی هر گوشی والپیپرها و رینگتون‌های iOS 7 را داشته باشید ادامه مطلب را از دست ندهید.

0

فارنت: چند روزی است نسخه GM سیستم‌عامل iOS 7 برا توسعه‌دهندگان عرضه شده و تا دو روز دیگر نیز نسخه رسمی آن برای کاربران آیفون، آیپادتاچ و آیپد عرضه می‌شود. اما اگر دوست دارید بر روی هر گوشی والپیپرها و رینگتون‌های iOS 7 را داشته باشید ادامه مطلب را از دست ندهید.

iOS7-wallpaper-pack

مجموعه والپیپرها شامل 33 والپیپر باکیفیت و زیبای iOS 7 با وضوح 744 در 1392 پیکسل و فرمت PNG بوده که برای گوشی‌ها و تبلت‌های با وضوح HD نیز مناسب است. در این مجموعه همچنین والپیپرهای اختصاصی آیفون 5C نیز در رنگ‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید روی هر گوشی دلخواه از آن‌ها استفاده کنید.

این مجموعه را می‌توانید به صورت یک فایل فشرده با حجم 34.2 مگابایت از اینجا و یا اینجا به رایگان دانلود کنید.

iOS-7-Ringtones

مجموعه رینگتون‌های iOS 7 نیز با فرمت m4r به همراه 13 زنگ هشدار با همین فرمت برای استفاده در همه گوشی‌ها و تبلت‌ها از iOS 7 استخراج شده و آماده دانلود است.

این مجموعه را نیز می‌توانید به صورت فایل فشرده با حجم 11.4 مگابایت از اینجا یا اینجا به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید.


پایان مطلب/

Source: MacMixing

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.