سیگیت هارد دیسک 500 گیگابایتی برای تبلت‌ها تولید می‌کند

یکی از بزرگترین معایب تبلت‌ها نسبت به نوت‌بوک‌ها حافظه بسیار کمتر برای ذخیره اطلاعات است. سیگیت به تازگی اعلام کرده که قصد تولید هارد دیسک‌های با ظرفیت بالا اما مناسب تبلت‌ها را دارد.

0

فارنت: یکی از بزرگترین معایب تبلت‌ها نسبت به نوت‌بوک‌ها حافظه بسیار کمتر برای ذخیره اطلاعات است. سیگیت به تازگی اعلام کرده که قصد تولید هارد دیسک‌های با ظرفیت بالا اما مناسب تبلت‌ها را دارد.

500gb-hdd-for-tablets

هارد دیسک‌های نوت‌بوک و پی‌سی‌ها قطور، سنگین، پرمصرف، پر سر و صدا و کند هستند و گرمای زیادی تولید می‌کنند؛ به همین دلیل در تبلت‌ها از حافظه‌های فلش استفاده می‌شود که مشکلات فوق را ندارد ولی با قیمت بالاتر و ظرفیت پایین‌تر موجود است.

اما سیگیت سری جدید هارد دیسک‌ها را با عنوان Ultra Mobile HDD معرفی کرده است که به فناوری نرم‌افزاری Dynamic Data Drive سیگیت نیز مجهز است. این هارد دیسک‌های جدید تا 7 برابر حافظه‌های فلش 64 گیگابایتی رایج گنجایش داشته و از نظر مصرف انرژی، کارایی و پایداری با فلش‌ها برابری می‌کنند.

این هارد دیسک‌ها سبک و باریک بوده و برای استفاده در تبلت‌ها مناسب هستند؛ همچنین سیگیت روی لرزش، ضربه‌پذیری، گرما و حرکت آن‌ها نیز کار کرده تا مشکلی از این نظر وجود نداشته باشد. نرم‌افزاری Dynamic Data Drive که به آن اشاره شد وظیفه کاهش مصرف انرژی و افزایش سرعت را دارد تا اغلب ضعف‌های هارد دیسک را جبران کند. با حافظه 500 گیگابایتی می‌توانید حدود 100 هزار تصویر، 125 هزار آهنگ و یا 62 ساعت فیلم اچ‌دی را روی تبلت ذخیره کنید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.