تبلت جی‌پد ال‌جی پیش از آغاز زمستان در 30 کشور دنیا عرضه خواهد شد

ال‌جی با معرفی تبلت G Pad 8.3 به دنیای تبلت‌ها بازگشت و با وجود این‌که مشخصات این تبلت را پیش از این برایتان نوشتیم تاریخ عرضه آن به تازگی برای 30 کشور دنیا اعلام شده است.

0

فارنت: ال‌جی با معرفی تبلت G Pad 8.3 به دنیای تبلت‌ها بازگشت و با وجود این‌که مشخصات این تبلت را پیش از این برایتان نوشتیم تاریخ عرضه آن به تازگی برای 30 کشور دنیا اعلام شده است.

G-PAD-01

 از ماه اکتبر یعنی اوایل پاییز امسال جی‌پد 8.3 ال‌جی در امریکای شمالی و اروپا و چند هفته بعد در امریکای لاتین و آسیا عرضه خواهد شد. ال‌جی دقیقاً به اسامی کشورها اشاره نکرده است و احتمالاً تمرکز و انرژی خود را بیشتر بر روی گوشی جی2 معطوف خواهد کرد اما به هر حال این شرکت تنها به عبارت 30 کشور جهان اکتفا کرده است.

خبر بد این‌جاست که ال‌جی قیمت تبلت خود را اعلام نکرده است و باید برای مشخص شدن قیمت این تبلت جذاب هنوز منتظر بمانیم.

G-PAD-03

از مشخصات تبلت 8.3 اینچی ال‌جی می‌توان به صفحه‌نمایش فول اچ‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 600، دو گیگابایت رم، باتری 4600 میلی‌آمپری، ضخامت 8.33 میلی‌متری و سیستم عامل اندروید 4.2.2 جلی‌بین اشاره کرد. ال‌جی با نظرسنجی از کاربران تصمیم گرفته که اولین تبلت خود را پس از چند سال با اندازه‌ای بین 7 و 10 اینچی عرضه کند تا طرفداران هر دو دسته را جذب کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.