مایکروسافت در حال کار بر روی سرفیس 2، سرفیس پرو 2 و سرفیس مینی

تبلت‌های سرفیس مایکروسافت به عنوان اولین تبلت‌های ویندوز 8 نتوانستند توقعات مایکروسافت را در فروش برآورده کنند و حالا گزارشات مبنی بر آن است که این شرکت در حال کار بر روی نسل دوم سرفیس به همراه یک تبلت مینی است.

0

فارنت: تبلت‌های سرفیس مایکروسافت به عنوان اولین تبلت‌های ویندوز 8 نتوانستند توقعات مایکروسافت را در فروش برآورده کنند و حالا گزارشات مبنی بر آن است که این شرکت در حال کار بر روی نسل دوم سرفیس به همراه یک تبلت مینی است.

Microsoft-Surface

در واقع فروش سرفیس پرو به علت قیمت بالا چندان خوب نبود و فروش سرفیس را هم می‌توان بسیار ناامید کننده توصیف کرد که دلیل اصلی آن ویندوز آر.تی و کمبود اپلیکیشن‌های آن است. به هر حال مایکروسافت تصمیم گرفته تا علاوه بر عرضه سرفیس پرو2، ویندوز RT را هم با عرضه سرفیس 2 زنده نگاه دارد.

گفته می‌شود سرفیس پرو 2 با پایه نگه‌دارنده یا همان Kickstand بهبود یافته و با ویندوز 8.1 عرضه خواهد شد. برای افزایش کارایی و خصوصاً عمر باتری مایکروسافت از پردازنده هسول Core i5 اینتل بهره می‌برد و رم را نسبت به مدل قبلی دوبرابر یعنی 8 گیگابایت خواهد کرد. این بهبودها باعث می‌شود عمر باتری ضعیف سرفیس پرو در نسخه جدید تا 5 یا 7 ساعت ارتقا یابد.

همچنین خبر می‌رسد در کنار کاورهای کیبرددار Touch Cover و Type Cover مایکروسافت کاور جدیدی به نام Power Cover را معرفی خواهد کرد که دارای باتری داخلی نیز خواهد بود. هر چند ویژگی خوب کاورهای فعلی ضخامت کم آن‌هاست.

از آن‌جایی که بازار تبلت‌های 7 اینچی داغ است مایکروسافت نیز احتمالاً سرفیس 7 اینچی را با نام سرفیس مینی برای رقابت به میدان خواهد فرستاد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena  

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.