تاریخ شروع عرضه رسمی ایکس‌باکس وان اعلام شد: یکم آذرماه

در کنار خبرهای فراوان از نمایشگاه IFA 2013 یک خبر هم برای گیمرها داریم؛ مایکروسافت تاریخ دقیق شروع عرضه ایکس‌باکس وان را یکم آذرماه اعلام کرده و پردازنده را در کنار GPU ارتقا داده است.

2

فارنت: در کنار خبرهای فراوان از نمایشگاه IFA 2013 یک خبر هم برای گیمرها داریم؛ مایکروسافت تاریخ دقیق شروع عرضه ایکس‌باکس وان را یکم آذرماه اعلام کرده و پردازنده را در کنار GPU ارتقا داده است.

XBOX-ONE

می‌دانیم که کنسول رقیب یعنی پلی‌استیشن 4 قرار است 15 نوامبر یعنی 24 آبان عرضه شود و حالا مایکروسافت زمان عرضه کنسول جدید خودش را یک هفته پس از آن یعنی 1 آذر اعلام کرده است. ایکس‌باکس وان در ابتدا در کشور‌های انگلیس، امریکا، ایرلند، اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کانادا، مکزیک، برزیل، استرالیا و نیوزیلند و با قیمت 499 دلار، 499 یورو یا 429 پوند به فروش خواهد رسید. پس از آن دیگر نقاط جهان در اوایل سال 2014 میلادی کنسول نسل آینده مایکروسافت را دریافت می‌کنند.

PS4-vs-Xbox-One-GPU

همچنین پس از افزایش سرعت کلاک پردازنده گرافیکی Xbox One که پیش از آن درباره‌اش خواندید حالا مایکروسافت سرعت CPU را نیز از 1.6 گیگاهرتز به 1.75 گیگاهرتز افزایش می‌دهد تا فاصله کنسولش را با پردازنده Jaguar پلی‌استیشن 4 کاهش دهد.

بسته 499 دلاری ایکس‌باکس وان به جز خود کنسول شامل یک دسته بازی جدید بی‌سیم، کینکت جدید، یک هدست و کابل‌های مختلف برای اتصال به تلویزیون است. همچنین روز اول نسخه محدودی تحت عنوان “Day One” با علامت خاصی روی دسته به فروش خواهد رسید.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. صائب می‌گوید

    سلام دوتا سوال.
    یک باید به اینترنت وصل باشه ایکس باکس جدید؟
    دو این پلاگین که نوشته عدد فلان وارد کنید چیه؟همینی مال اسپم کامنته

    1. علی ارغوان می‌گوید

      در پاسخ به سوال اولتون خیر. مایکروسافت اخیراً تغییر عقیده داد و اجباری بودن اتصال اینترنت رو حذف کرد