Lenovo Vibe X: گوشی چهارهسته‌ای 5 اینچی جدید لنوو

با این‌که می‌دانیم لنوو در حال کار بر روی گوشی پرچم‌داری با پردازنده Snaprdragon 800 با نام K6 است اما مثل اینکه این گوشی به نمایشگاه نرسیده و لنوو جای آن از Vibe X یک گوشی چهارهسته‌ای دیگر پرده‌برداری کرده است.

1

فارنت: با این‌که می‌دانیم لنوو در حال کار بر روی گوشی پرچم‌داری با پردازنده Snaprdragon 800 با نام K6 است اما مثل اینکه این گوشی به نمایشگاه نرسیده و لنوو جای آن از Vibe X یک گوشی چهارهسته‌ای دیگر پرده‌برداری کرده است.

Lenovo-IdeaPhone-S960

لنوو Vibe X که با نام IdeaPhone S960 نیز شناخته می‌شود دارای صفحه‌نمایش IPS پنج اینچی با وضوح فول اچ‌دی و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر ینچ است که این روزها به استاندارد یک گوشی قدرتمند اندرویدی تبدیل شده است. این گوشی که با اندروید 4.2 و پوسته مخصوص لنوو عرضه می‌شود از چیپست چهارهسته‌ای مدیاتک MT6589T به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.

اگر دوست دارید از خودتان زیاد عکس بگیرید خبر خوبی داریم؛ علاوه بر دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو با زاویه گسترده 84 درجه‌ای و اپلیکیشن دوربین مجهز به امکاناتی برای زیباتر جلوه دادن چهره قرار گرفته است. به لطف شیشه ضدخش و باریک Gorilla Glass 3 و بدنه پلی‌کربناتی Vibe X این گوشی تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت و 121 گرم وزن دارد.

Lenovo-Vibe-X

این گوشی با باتری 2000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد و برای اتصال 3G از میکروسیم استفاده می‌کند. هنوز درباره قیمت و زمان عرضه آن لنوو اظهار نظری نکرده است اما احتمالاً تا یک‌ماه دیگر این گوشی وارد بازار خواهد شد و قیمت مناسب‌تری نسبت به پرچم‌داران مشهور امروزی خواهد داشت.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. نام شما می‌گوید

    سلام قیمتش چنده ؟