بنچمارک خیره‌کننده Meizu MX3 و پشت سر گذاشتن گلکسی اس 4

این گوشی هوشمند، یکی دو روزی است که معرفی شده و حالا به سرعت نتایج بنچمارک آن در AnTuTu ثبت شده است، آن هم با نتیجه‌ای فوق‌العاده!

0

فارنت: حالا که از گوشی Xiaomi Mi3: سریع ترین اسمارت فون دنیا با قیمتی باورنکردنی در فارنت برایتان نوشتیم اجازه دهید از دیگر اسمارت فون چینی جدید بازار یعنی Meizu Mx3 هم حرفی به میان آوریم.

Meizu-MX3

این گوشی هوشمند، یکی دو روزی است که معرفی شده و حالا به سرعت نتایج بنچمارک آن در AnTuTu ثبت شده است، آن هم با نتیجه‌ای فوق‌العاده! این گوشی هوشمند پردازنده‌ای همانند گلکسی اس 4 کهکشانی نسل چهارم سامسونگ دارد اما با همین پردازنده Exynos 5 Octa 5410 امتیاز 29 هزار را ثبت کرده که نتیجه‌ای بالاتر از گلکسی اس 4 است.

Meizu-MX3-AnTuTu

این گوشی هوشمند اندرویدی که به اندروید 4.2.1 مجهز است از یک صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1800 در 1080 بهره می‌برد که در نوع خود بسیار عجیب است. در داخل این محصول دو گیگابایت رم قرار داده شده و یکی از نکات جالب در مورد سخت‌افزار این محصول داشتن نسخه‌های 16 ، 32 ، 64 و 128 گیگابایتی است.

MeizuMX3

در پشت این محصول نیز دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 قرار دارد که دوربین کارآمدی در فضاهای کم نور خواهد بود. این محصول از قیمت 410 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی تا 650 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

Source: GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.