توشیبا و معرفی دو تبلت و یک نوتبوک جدید با ویندوز 8.1
حالا نوبت به توشیبا رسیده تا محصولات خودش را در نمایشگاه IFA 2013 معرفی کند. دو تبلت جدید 8 و 13.3 اینچی و یک نوت بوک 11.6 اینچی با ویندوز 8.1 را در ادامه مطلب با فارنت ببینید.
فارنت: حالا نوبت به توشیبا رسیده تا محصولات خودش را در نمایشگاه IFA 2013 معرفی کند. دو تبلت جدید 8 و 13.3 اینچی و یک نوت بوک 11.6 اینچی با ویندوز 8.1 را در ادامه مطلب با فارنت ببینید.
نکته جالب همکاری نزدیک توشیبا با مایکروسافت برای ارائه این تبلتها با ویندوز 8.1 و سازگاری کامل سختافزاری آنهاست.
تبلت اول که 8 اینچی بوده و Encore نام دارد به نوعی یک رقیب تازه برای آیپد مینی و نکسوس 7 جدید محسوب میشود. این تبلت 220 گرمی با وجود اجرای ویندوز 8.1 پرو به جای پردازندههای Core از پردازنده اینتل اتم نسل جدید Bay Trail T استفاده میکند.
این انتخاب با اینکه در کارایی و سرعت دستگاه تاثیر دارد عمر باتری را بیشتر کرده است و با نرمافزارهای آفیس موجود روی این تبلت جوابگوی نیازهای اکثر کاربران خواهد بود. این تبلت که تنها 329 دلار قیمت دارد مجوز و سازگاری کامل با اسکایپ مایکروسافت داشته و ارزانترین تبلت ویندوزی نیز محسوب میشود.
به نظر میرسد امسال قیمت برای توشیبا از اهمیت ویژهای برخوردار بوده چرا که تبلت یا بهتر بگوییم لپتاپ جداشدنی Satellite Click را با قیمت 599 دلار عرضه خواهد کرد. این لپتاپ 13.3 اینچی دارای یک کیبرد و تاچپد جداشدنی است اما حتی در حالت تبلت میتوان از آن به عنوان یک کامپیوتر همهکاره نام برد.
مشخصاً با قیمت 600 دلاری نمیتوان انتظار مشخصات فوقالعادهای از Click داشت؛ توشیبا وضوح صفحهنمایش را 1366 در 768 پیکسل قرار داده و در قلب آن از پردازنده AMD A4 استفاده کرده است که به گفته توشیبا عمر باتری فوقالعادهای خواهد داشت. هم در تبلت و هم کیبرد باتری وجود داشته و شاید این دستگاه اولین تبلت ویندوزی کامل با عمرباتری مناسب باشد.
در میان این دو تبلت توشیبا همچنین یک لپتاپ 11.6 اینچی معمولی نیز با صفحهنمایش 11.6 اینچی معرفی کرده است که طراحی شبیه به مکبوک ایر اپل دارد. این لپتاپ از پردازنده Celeron اینتل به همراه 500 گیگابایت هارد دیسک و 4 گیگابایت رم استفاده میکند و باز هم مانند دو مدل قبلی از بهترینهای بازار نیست.
به این ترتیب در حال که بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به معرفی و عرضه تبلتها و لپتاپهای با مشخصات و قیمت بالا کردهاند توشیبا سعی کرده تا مشتریان قشرهای متوسط و ضعیف را هدف قرار دهد.
پایان مطلب/
Source: TheVerge
ای رحمت بر اون پدر و مادرت آخره شیکه …